Jeg trodde noen måtte tørke meg i ræva resten av livet, nå skal jeg jobbe som erfaringskonsulent

Det er en emosjonell fredagskveld her i heimen, det har plutselig gått opp for meg at jeg har fått drømmejobben og at hele tilværelsen blir endret idet vi går inni 2022. 🥲 Underbevisstheten min er en forunderlig mekanisme som beskytter meg, det har gått en stund siden telefonen kom om at jeg fikk denne jobben så jeg har jo visst om dette en stund, men i kveld gikk det virkelig opp for meg hva dette betyr.❤️

Fredagsglasset har komt på bordet og jeg skåler for nyejobben i kveld! tenk å kunne sitte her på en fredag og kjenne på freden i sjelen, uten russug.

 

18.desember 2019 trodde jeg alt var over, at jeg ville bli lam for livet og aldri kunne jobbe igjen, jeg trodde oppriktig at noen måtte tørke meg i ræva resten av livet og jeg vet helt ærlig ikke om jeg hadde maktet dette. Jeg vet at mange faktisk sitter i rullestol og at jeg er en idiot som skriver dette, men jeg tror ikke at jeg hadde mestret dette like godt.

ALDRI i mine villeste fantasier hadde jeg trodd der jeg lå lenket til sykehussengen at jeg to år senere ville få jobb som erfaringskonsulent! hvordan i himmelens navn har dette gått til?😂 jeg har gått ifra å tro at livet var over til og oppdage at det var da livet startet, ulykken tvang meg til og ta ett valg som jeg aldri har angret på siden. Jeg har en knekt rygg og masse smerter men der jeg kommer ifra skal jeg love dere ingen ønsker og være, da er en knekt rygg blåbær.

Det er en emosjonell fredagskveld i heimen i kveld. Den fineste blomsteroppsatsen jeg noengang har sett står på bordet, tradisjon tro. Fredagsglasset er tatt i bruk og juletreet står og stråler foran meg, jeg har oppnådd mer en jeg noensinne kunne fantasere og drømme om! ❤️

Jeg har på toppen av det hele delt hvert eneste steg og hver eneste dag her med dere, JEG som aldri har sluppet inn noen og aldri stolt på noen i hele mitt liv. Det er den beste beslutningen jeg har tatt om man ikke ser bort ifra å velge livet da. 

Aldri hadde jeg trodd at livet kunne bli så bra❤️❤️❤️

År 2022 blir vårt år! med ny jobb, bryllup og massevis av spennende planer gleder vi oss til og også dele dette året med dere her på bloggen.

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg