Jeg trodde alle hatet meg. Gårsdagen henger i ennå, og jeg er i ekstase! Kl6.36

Annonseinnlegg

Herrelighet! Jeg kjenner på en følelse nå som jeg faktisk er klar nok i hodet mitt til å forklare for dere, for jeg er sluttet å holde det inne. Jeg kjenner på en liten hangover, eller hva jeg skal kalle det. Hodet er bomull, jeg er trøtt men våken og litt vimsete av meg her jeg sitter. Jeg sitter med ett stort smil om munnen, selvom jeg i dag igjen våknet i en pøl med svette av medisinene mine.
Blodplatene mine er på 36, så formen blir jo påvirket, det sier seg selv. Men jeg er i lykkerus ennå etter gårsdagen som ga meg så sinnsykt mye motivasjon, iver, respekt, ærlighet, lærdom og stolthet! Stolthet over meg selv og andre som kontakter MEG, meg av alle…. som har vært så ille mot meg selv og andre! Tenk att folk tror på det jeg gjør! Tenk att alle stiller opp for mine crasy ideer! Tenk att jeg kan forandre så mye bare ved å være meg selv, men åpen ærlig og rusfri. Jeg ble sittende lenge på legekontoret i går, og jeg sa faktisk til dem att til fremtiden, kommer jeg til å sette meg der når jeg trenger en pause i hverdagen, selv om jeg ikke venter på noen time eller blodprøve. Jeg livet opp hele lokalet der, og snakket med mange herlige mennesker. Før hadde jeg bare gått lenger inni gangen, i store klær og tunge skuldre med mange tanker om att ingen trengte å se meg, jeg ville være usynlig, men nå ser folk meg om dem vil eller ikke.
Jeg tenker att om noen vil dømme meg nå, som jeg er nå og hva jeg sier nå, så er det opp til dem. Jeg kan jekke meg ned og tilpasse meg situasjoner og forskjellige mennesker, men mine holdninger, meninger og budskapet mitt, ang min rusfrihet og mine følelser får ingen dømme, da kan folk faktisk bare la være å bry seg om meg, jeg kan forflytte meg ifra slike situasjoner, og jeg bryr meg ikke om kritikk som ikke er konstruktiv.
Jeg fokuserer på dem som ønsker meg, dem som sier dem trenger meg nå, dem som jeg ser den lille gnisten i. Jeg fokuserer ikke på aktiv rus, eller telefoner der jeg blir invitert på fest eller en øl. Det har jeg respekt for meg selv til å kicke ned på. Jeg har blitt klar i talen når det gjelder meg selv, og senest i gårkveld stod jeg opp for meg selv og ba noen ringe meg i dag isteden for å være ruset og slenge med leppa si.
Jeg tar bare ett steg frem for folk, også får dem selv velge om dem ønsker å følge meg på denne fantastiske veien jeg går nå! Alt er forandret rundt meg, folk kommer på kaffe til meg og vi har noen helt magiske samtaler. Varierte mennesker som jeg ikke kjenner så godt ønsker å bli kjent med meg, er interesserte i livet mitt. Det er så merkelig og så godt på samme tid. Jeg trodde jeg ikke var verdt den dritt for noen, att alt var over og jeg ville ikke leve lenger. Jeg har slitt hele livet med vennskap mellom meg og jenter, og har alltid bare hatt guttevenner når jeg har ruset meg. Folk har trodd jeg har lagt rundt i miljøet av akkurat denne grunn, og jeg om jeg skulle hørt på bygda har jeg aldri vært singel :P. Men nå har jeg masse sterke, og herlige jenter rundt meg, og jeg føler på den greien, att en snakker på en annen måte med dem, dem oppfører seg liksom på en annen måte (ingenting galt med menn og guttevenner), men dem har en annen tankegang, lik som meg. Jeg lærer mens jeg går denne veien. MASSE
I dag skal vi til vakre Nordfjordeid etter at min kjære har vært på jobb, det var viktig for han att han fikk fullføre dagen på Asvo før vi tar helg og fokuserer på oss, og det herlige paret vi skal være med! Jeg får møte min kjære Kasper igjen <3 jeg har ikke sett han på 5år! Men når jeg snakker med han på FaceTime så er det som vi aldri har vært uten hverandre. Han har giftet seg og jeg har ennå ikke møtt hans kjære mann, på grunn av avstandene. Jeg gleder meg til å bli kjent med denne mannen, som gjør bestevennen min så lykkelig! <3
Vi skal bare være der til i morgen for morgendagen og helgen er proppet med kjekke ting som jeg kommer tilbake til 🙂
Nå skal jeg bruke dagen til å ordne ut for meg selv og andre på nav, lege og diverse 🙂 jeg har bilen full i frukt og gaver som folk har sponset oss, og det eneste jeg la ut i går var en lighter og noen brød! Det er helt magisk å bo på en liten plass med så stor iver for å glede andre som sliter litt, og jeg har troen på fremtiden og støtten det lokalet her gir oss! Jeg håper jeg har alle i ryggen så vi kan bli store og bli ressurser. Jeg har mange planer for dere, det er bare å følge meg, dele bloggen min masse, og få fokus på en folkegruppe som blir ofte glemt.
Det er mange høytider som er skikkelig vanskelige, tenk dere om neste gang dere møter oss på gaten. Vær så snill å gi meg ett smil eller bare overse meg 🙂

Elsker dere <3 rusfri hverdag ønskes alle!
40193969

Bilder er alltid ett must! 😉

Gymgrossisten med c4! Anbefales 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg