Jeg trenger mer i livet mitt

😊 Da sitter jeg her da, aleine og lurer på hva jeg skal gjøre med denne dagen her! Jeg har flust med ting jeg kan gjøre, men med en tiltakslyst nedi kjelleren er det vanskelig å finne motet til å ta tak i tingene og faktisk gjøre det. Jeg har ett stort overskudd med tid, så jeg kan ikke skylde på tidsklemma heller. Jeg går utfra at dette er slike perioder man får når man kutter rusen, det er iallefall det jeg har hørt! Jeg tar iallefall små grep hver dag for å faktisk gjøre noe, og det kommer smått om sen tilbake denne energien og lysten til å utføre de tingene jeg planlegger i hodet.

Fremtiden min er så usikker, og jeg aner ikke hva som skjer fremover og dette er ikke noe kroppen og hjernen min liker noe særlig, jeg er en kontrollfreak og liker å ha en fastlagt plan og jeg liker å vite hva som skjer rundt neste sving, og akkurat nå har jeg ingen anelse om hva som skjer. Usikkerheten rundt dette gjør meg urolig i kroppen, og jeg kunne ønske det var mer sikkert hva jeg skal bedrive fremover. Det eneste som er sikkert er at jeg har gruppen og skal drive med denne, og det er godt at noe er sikkert i fremtiden min 🙂 jeg er vant med å jobbe hardt og være aktiv, og nå er det ingenting som tyder på at dette er aktuelt fremover, da jeg sliter med helsen og ryggen, og ofte føler jeg at jeg er 80år her jeg sitter.

Frem til nå har bilen og lappen vært min rus, det har vært det store målet for meg og jeg har lagt ned flere hundre timer på dette, og har vært virkelig dedikert til akkurat dette. Nå har denne rusen avtatt gradvis og det er ikke lenger like spennende, så jeg må prøve å erstatte denne store delen i livet som har holdt meg edru og fokusert i hverdagen min. Det er på tide med en ny oppgave som jeg må prestere i, for å få denne rusfølelsen jeg har fått av bilkjøring og prestasjonene jeg har oppnådd på den fronten 🙂 jeg liker å lære, oppnå og prestere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg