Jeg trenger ikke mange venner

Annonseinnlegg

Jeg trenger bare 1 som er ekte, og som jeg vet har ryggen min uannsett hva som skjer.
Hele livet har jeg slitt med vennskap, og jeg har hatt ekstremt lite ekte vennskap.
Jeg er typen som har blitt en ordinær bekjent, jeg har ikke åpnet meg nok til å få utvikle vennskapene. Og alt har rent ut i sanden på en måte.
Jeg har alltid hatt problemer med å være venner med jenter spesielt, noe som har ført til maaaaange rykter! Nei jeg har ikke vært sammen med han jeg sitter med hele tiden, sier jeg ofte. Og må oppklare at jeg ikke ligger og har sex med alle jeg besøker eller er venn med.. jeg forstår folk kan misforstå og tro dette er snakk om romantikk, men det er det IKKE.
Jeg har hatt mange sprø rykter, og om jeg ikke har visst hva jeg selv har gjort, så har jeg iallefall fått høre det på bygda.
På ungdomsskolen tror jeg at jeg var gravid hele 4 ganger FØR jeg faktisk ble det. Det gikk ville rykter fordi jeg tok båten til Florø en gang, da skulle jeg til bergen for å ta abort. Det var iallefall heeelt sikkert!
Jeg har vært på mang en fest og hatt gangbang med en gjeng med mannfolk også, men den eneste gangbangen jeg har fått er senga mi, der jeg har sovet søtt, sikkert etter en fest der jeg har drukket meg for full, oppført meg vulgært og endt opp i en seng aleine, som oftest :).
Nei jeg har egentlig ikke hatt ett så utsvevende liv som folk skal ha det til, jada, jeg har vært løs. Jeg har brukt sex som selvskading som jeg har skrevet før, men jeg har ikke hatt meg så mye som ryktet sier.
Når man bor på en så liten plass blir man ett lite miljø, og det er få og ta av 🙂 så da blir det litt flere i omgivelsene man har hatt en kveld sammen med, men ingenting som har utviklet seg. Og jeg skammer meg ikke over dette lenger! Ryktene stoppet egentlig ganske resolutt da jeg fikk meg jobb og begynte å vise trynet mitt i gaten hver dag, og etter dette har jeg ikke hørt ville rykter mer, heller motsatsen. Jeg føler jeg har ett bra rykte her på den lille plassen jeg bor, og det gjør at jeg klarer å møte folket på en annen måte. Jeg går ikke lenger og tror at folk jeg møter på gata tenker dårlige tanker om meg, og det er balsam for sjelen!
Folk får feie for egen dør, jeg har ikke hatt respekt for kroppen min. Get over it!
Nå lever jeg i ett monogamt forhold med verdens beste <3 jeg ønsker ingen andre, og jeg er 100% trofast. Som jeg aldri har hatt respekten for meg selv eller andre til å være. Jeg har alltid vært utro, sveket og oppført meg som en dritt.
Nå satser jeg alt på dette, og det føles trygt og godt. Jeg har slått meg til ro med tanken og gleder meg over at det er dette mennesket jeg skal leve alle mine dager med, og vi skal ha det helt sinnsykt gøy på reisen <3 vi har ett sunt forhold som er basert på tillit og respekt. Dette kan bare gå bra det 🙂 vi har alle forutsetninger for å leve rusfrie og lykkelige sammen.
Så lenge jeg har noen venner rundt meg, i tillegg til denne mannen så klarer jeg meg utmerket! Av og til trenger man bare en å stole på, tømme seg til og ha som støtte. 🙂
I dag har vært en begivenhetsrik dag i heimen min <3 så jeg legger ved masse bilder til dere 😉 som dem sier, bilder sier mer enn 1000 ord 🙂 jeg og pappa hadde ett morgenmøte nede på kjøkkenet og diskuterte hvordan vi skulle gripe an dagen! Vi er god på å legge en plan vi to!
Jeg fikk besøk av min kjære Stine med mann og 1 stk baby og vi hadde en koselig morgenstund her og diskuterte planer om bilhenting og oppussing. Hadde det ordentlig kjekt!
Så kom rørlegger på befaring, og det hele ble en morsom opplevelse med masse humor! Dette var virkelig gutta krutt, og dem stilte villig opp på bloggen. Fikk beskjed om å skrive at dette er den eldste og den yngste i firmaet deres. Virkelig hyggelige folk! Nå håper jeg at jeg får bloggrabatt med dem, så skal jeg blogge masse om oppussingen! <3 smisk smisk.!
Så var jeg til legen for en prøve jeg visst har glemt å ta! Så da bærer det løst med taxi og jeg er glad jeg har taxikort! Jeg har ikke tjangse å gå over så lange avstander, det er irriterende men håper det kommer seg etterhvert!
Jeg føler meg virkelig bra som edru, og føler at det lyser av meg at jeg har det bra med meg selv, selv på bilder. Selvom jeg er oppblåst i vann og føler meg litt vassen i kroppen, så kan jeg da virkelig ikke klage!
Jeg er forresten gjeldsfri i dag. . ! Banken har innfridd alt av gjeld, og den sure restskatten ifra i fjord er historie! Jeg har fått meg ett lite lån i stedet, og jeg har fått billån! Jeg skal kjøpe meg en billig og bra bil i morgen, og Stine med fam har lovd å kjøre meg til Ålesund <3 støtten blir satt veldig høyt pris på, og vi skal ta oss en skikkelig kosetur til vakre Ålesund! Regner med det blir mange fine bloggbilder til dere i morra!
Så i dag hadde jeg og Stine en seremoni her i stua! Jeg tok henne i hånden, rev regningene ang rettsakt og sa at jeg sverger jeg aldri skal ruse meg igjen, jeg sverger også på at jeg aldri skal ta opp nye lån eller kredittkort. Legger ved bilder av mine klipte kort, som en lovnad til offentligheten.
Jeg er ett fritt menneske uten gitter rundt meg, jeg har kontroll på siste rest i hverdagen min <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉








0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg