Jeg tar ikke imot penger ifra dere lesere men er veldig glad for omtanken

God morgen kjære alle sammen!

For en strabasiøs kveld jeg fikk i går men heldigvis ordnet det seg raskt, mange av mine traumer ligger i akkurat slike ting så det gikk litt varmt for meg der en stund. I dag våknet jeg lenge før klokka ringte men har sovet godt igjennom natten og er så klar som jeg kan bli for dagen, den blir lang så i dag trenger jeg alle positive vibber jeg kan få. 

Det føles rart og være her, å ha tatt det første store steget imot dette jeg har drømt og håpet på så lenge, jeg er ved målstreken og jeg kjenner det på hele meg.

Etter innlegget mitt i går har det rent inn med meldinger om jeg ønsker penger, men det ligger rett og slett ikke for meg og ta imot penger ifra andre mennesker, jeg er ikke pengeløs her jeg sitter og jeg har det bra, aldri i mitt liv om jeg hadde tatt imot noe annet en gode tanker ifra dere men takker for omtanken.

 

 

 

Det er vel bare å komme seg igang og starte dagen, dagen blir delt med dere og jeg finner enormt med styrke i dere i dag. 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer
    1. Masse lykke til i dag, og med operasjon. Det kommer til å gå så bra, og snart er du på beina og tilbake på jobb. Jeg heier på deg❤️

    2. Masse masse lykke til kjære Monica ❤ du kommer til å klare dette med glans. Tenk på alt annet som du har klart å gjennomføre og kor tøff du e 🥰 vi e nåkk mange som har lyst å gi deg en hjelpende hånd fådi vi e blitt så glad i deg og beundrer ditt mot å styrke. Å er det noen som fortjener å få hjelp med litt penger så er det faktisk du ! Selv om du ikke ønsker å ta imot penger så la oss få lov til å gi deg en oppmuntring etter alt du har gått gjennom å skal gjennom. La oss få vippse eller lage en spleis så du kan kjøpe deg noe fra oss følgere som beundrer din styrke og ditt mot mæ ❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg