Jeg tåler sykdom like dårlig som menn

Det er ikke ofte man planlegger og være syk og avlyser alt i dagene fremover men det har blitt gjort denne gangen og den eneste planen jeg har er faktisk og være litt redusert og ta det helt fullstendig med ro.

Jeg har helt glemt hvordan det er og ha feber og hvor utslått man blir når man får det i voksen alder, jeg husker faktisk ikke sist gang jeg hadde det og merker at voksne mennesker tåler det langt dårligere enn de små. Det eneste som hjelper er og ligge og svette det av seg og komme seg igjennom de første dagene etter vaksinasjon, det kunne vært så mye verre.

Heldigvis er det bare feber som plager meg og jeg har om flere som har det langt mer problematisk, jeg er heldig som kan ligge her og bare fokusere på og bli bedre. 

Nå gleder jeg meg til og bli frisk igjen og starte disse småprosjektene mine igjen, det er så mange ting jeg har så lyst og gjøre!

Selv om jeg ligger nede for telling så er jeg med godt mot og er glad vaksineringen er overstått. Alternativet hadde vært så mye verre og snart er jeg igjennom dag 1 🙂  jeg har slått av alt lys i stuen og har hatt det helt mørkt rundt meg i dag, feberen gjør meg en smule lyssky.

Håper dere har hatt en kjempefin dag kjære lesere! så kommer jeg sterkere tilbake 😉

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Tok vaksinen i går. Fikk mange bivirkninger. Det er helt grusomt.
      Hodepine,trøtthet,svimmelhet,kvalme,diare,tung pust+influensa på samme tid.
      Har imunologisk sykdom fra før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg