Jeg syns synd på meg selv og søker medlidenhet!

Livet er en Berg og dalbane der du noen ganger må holde deg skikkelig fast for å komme igjennom det, og noen ganger føler du deg fri som fuglen. Jeg tenker disse pausene når man har det vondt er viktig, at det ikke er konstant vondt så man klarer å komme seg igjennom det som tynger man ned.. disse pausene er deilige, man føler at store byrder bare forsvinner fra skuldrene og man merker det både psykisk og fysisk at det rett og slett er lettere å være ett menneske. Når man ikke bruker absolutt all tid på dette indre kaoset som forpester hjernen, og faktisk klarer å være i øyeblikket og nyte tilværelsen, og bare det å leve! Jeg føler meg heldig som har fått en ny tjangse her i livet, og jeg velger å bruke den godt. Jeg ønsker å dele denne reisen, for den er så viktig for så mange andre enn meg selv, og jeg vet hvordan andres erfaringer har blitt mine gode nøkler til å klare det selv! Jeg bryr meg ikke om dømming ifra andre, spesielt når det kommer av ren sjalusi. Jeg tror ikke jeg er noe 🙂 ja jeg har ikke vært edru så alvorlig lenge at jeg kan anse meg som ekspert, og jeg tror overhode ikke heller det. Jeg klarer meg, men det med MYE arbeid med meg selv og absolutt alle som er en del av hverdagen min, men jeg glemmer aldri hvor jeg kommer ifra og hva jeg selv har gjort før. Det virker som folk tror jeg syns synd på meg selv, og det er derfor jeg blogger, og jeg syns overhode ikke jeg gjør det 🙂 jeg har aldri fortalt noen hvordan jeg føler meg, og bruker nå bloggen aktivt for å få ut dette, og trosse mine egne grenser som før bare har ødelagt for meg og endt i store eksplosjoner 🙂 dette er min måte å få ett bra og godt liv for meg selv og mine, og slippe å lære på den harde måten hele tiden. Jeg har gått igjennom ett langt liv der jeg har måttet ta den lange veien, og nå velger jeg en annen metode siden mine måter aldri har fungert. Jeg tenker at om folk oppfatter denne bloggen som at jeg sitter og har stor selvmedlidenhet  og syns synd på meg selv, så tror jeg folk har misforstått. Jeg bruker bloggen til å få ut tingene før det bygger seg opp, og hindrer meg selv å sprekke ved å være åpen og ærlig. Jeg har funnet min vei, og den fungerer for meg, og alt annet bryr jeg meg ikke om 🙂

Jeg legger meg edru i kveld, og satser på å våkne edru i morgen tidlig og klar for en ny deilig dag i denne nye tilværelsen som JEG har jobbet jævlig hardt for 🙂 litt respekt for min rusfrihet krever jeg faktisk! Jeg gjør noe veldig få orker å gjøre, og jeg er helt brennende sikker på valget mitt. At andre ikke klarer dette, er faktisk ikke mitt problem, og det sier jeg ikke for å være stygg.

Takk for meg 😉

2 kommentarer
    1. Bloggen din er heilt konge den!! Og funker det for deg er det berre heilt supert. Funker den for fleire er det ok også 😉 Eksperter på livet er herlige greie, dei både kan og veit kossen du skal leve livet ditt og nøla ikkje med å fortelle deg det. Eller kossen du gjør alt feil. Og sånne skal du elske og ære så lenge du leve. For akkurat dei kan være ei evig påminning på korleis du IKKJE har lyst å være 🤣 Så trenge ikkje dei å vete at når dei provosera deg eller gjere deg lei og trist, så bygge dei berre endå meir opp staheten din om at dei faen ikkje ska få rett 👍 Stå på frøken fryd og heia på deg ❤

      1. Du har heilt rett! For hver slik kommentar tenker jeg at jeg er edru enda lenger, og eg ler egentlig inni meg når eg tenker på kor masse motivasjon det gir meg disse småspydige kommentarene som egentlig er meint til å bryte meg ned. Når man først har bestemt seg så er det ingenting som kan endre det, og det er fantastisk og være en av dei heldige som har det på denne måten! Takk for støtten, du skal vite eg tar til meg alt, og bruker det i dårligere perioder. STOR TAKK!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg