Jeg starter med YouTube-videoer også

Reklamert innlegg

Jeg ønsker att alle i hele verden skal få med seg budskapet mitt! Så jeg fikk ett tips, siden bloggen ikke blir delt nok for mitt selvbilde, så har jeg valgt å lage meg en youtubekanal på tross oppblåst tryne og jeg ikke føler meg på topp. Jeg tenker att så lenge kjæresten min liker meg så driter jeg i alle andre. Jeg kan spise akkurat hva jeg ønsker akkurat nå, uten att det har noe å si, så jeg har 3 mnd nå med dette ansiktet, så er jeg tilbake til normalen etter lang nedtrapping. Jeg lever med det fjeset jeg har og velger å stå åpent og ærlig ut på YouTube, som er en megastor kanal fra hele verden. Jeg vil teste grenser, og bryr meg ikke om negative kommentarer. Jeg slipper å fokusere på det negative når jeg har så mye positivt rundt meg! Jeg ønsker att alle deler denne bloggen, kommenterer og gjør den stor så alle får den med seg <3 det er min drøm dette her, så skal jeg fortsette å dele åpent og ærlig med dere, holde meg rusfri og gjøre denne bloggen spennende for dere! Jeg lover!
Min gruppe på facebook heter tilbaketilhverdagen
Og jeg kommer til å bruke både Instagram og YouTube flittig for å klare å få denne OPP OG FREM.
Jeg er ikke ett menneske som gjør ting 10%, det jeg gjør, gjør jeg veldig kjapt, effektivt og bra. Også dette!
Jeg har stor tro på denne bloggen i både opplæring og opplysning!
Jeg gleder meg til fortsettelsen people!

C4 fra gymgrossisten! Anbefales

https://youtube.com/watch?v=/VTWooQ3uXLM

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg