Jeg sprakk og det ble slutt mellom oss.

Akkurat nå passer det meg helt utmerket at dagsplanene mine er tomme og at kalenderen ikke er full som alltid ellers, jeg sover! i natt har jeg sovet i 7 timer som normalt og etter og ha kjørt min kjære på jobb sovnet jeg atter igjen på sofaen, etter vaksinen kan jeg bare ikke få nok søvn og håper dette snart går over slik at jeg kan fungere som normalt igjen. 

Snakk om og sove bort sommernatten men jeg sover bort dagene også men ingenting tyder på sommer utenfor vinduet her så kansje det sikkert er like greit. I slikt vær har man tid til og være slapp og utilstrekkelig. 

En kombinasjon av mareritt og vaksinen fører til at jeg blir slappere og mer kraftløs for hver dag som går, jeg prøver og få i meg nok mat og føler at jeg er godt igang med den kampen.

Når jeg sovnet på sofaen drømte jeg at jeg våknet og var bakfull, jeg hadde tydeligvis sprukket og min kjære var borte så jeg lette febrilsk på telefonen etter nummeret hans. En typisk drøm ifra fortiden som går igjen og igjen og igjen… Panikken og gleden når jeg våkner er like stor hver gang og det tar ofte noen minutter før jeg klarer og riste av meg innhentingen ifra fortiden, jeg tenker det er viktig at jeg også forteller om disse sidene og ikke bare disse positive tingene ved og bli rusfri. 

Marerittene er bare en del av denne prosessen og en måte og bearbeide alt som har skjedd, ingen fortalte meg hvor heftig det kunne bli så de første  rusdrømmene tok meg litt på sengen. Den første tiden fikk jeg faktisk dårlig samvittighet fordi jeg sprakk i drømmene mine, og i mitt eget lille hode trodde jeg at det var universet som fortalte meg at det ikke ville gå denne gangen heller, heldigvis fikk jeg erfarne folk til og forklare dette for meg slik at jeg på den måten klarte og godta den ville drømmeverden min. 

Jeg håper så inderlig at marerittene roer seg ned snart og at jeg kan få en natt uten uro, man henter masse krefter i søvnen og søvn er faktisk en vesentlig del av denne pakken som må fungere for og klare og holde seg rusfri og fokusert på det man holder på med.

Håper dere føler dere uthvilte på denne tirsdagen! og at dere har hatt en lang fin dag allerede 😉 masse kjærlighet ut til dere! nå skal jeg bare nyte følelsen av at ingenting i drømmen ligner på realiteten min og at min kjære kommer ifra jobb som normalt i dag.. hehe.. 

 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg