Jeg sprakk 50 ganger i natt

Hei og god morgen folkens! kaffen står på bordet og jeg har startet denne lørdagen på en rolig og fredelig måte. Nettene er merkelige her i huset, og ofte tenker jeg at det hadde vært spennende og fått kontakt med en drømmetolker. Om nettene kommer alt ut og jeg bearbeider alt som skjer i våken tilstand, drømmene er helt ville og jeg husker ikke sist jeg ikke drømte hele natten. Aldri hadde jeg trodd at jeg fortsatt ville drømme slike drømmer så lenge etter at jeg kuttet rusen, men det hjelper at jeg ikke lenger tar det som ett tegn på at jeg ikke vil klare dette her. 

Drømmene handler som regel om det samme. Jeg sprekker og har glemt at jeg har gjort det, noen minner meg på at jeg har sprukket og jeg går helt i kjelleren. Jeg drømmer om at jeg må starte på nytt og telle dager igjen og denne skuffelsen over meg selv og hva jeg skal gjøre. Det er rett og slett som om drømmene advarer meg og viser meg hvordan det nå ville blitt og skuffe seg selv enda en gang. 

Gårsdagen var spesielt tøff for meg og det er nok denne som kicker inn og viser seg igjen i disse ville drømmene, jeg føler meg bedre i dag og lettere som menneske. Det gjør jeg alltid når jeg har presset meg selv på ting jeg helst vil glemme, det er dette som fungerer best for meg. I dag skal vi reise og hente noen ting så vi blir i bilen mesteparten av dagen, jeg venter bare på at min kjære skal stå opp slik at vi kan dra! 

Når han jobber hele ukene setter vi ekstra pris på helgene der vi kan være sammen, jeg er stolt over å være sammen med noen som liker og ha en normal jobb og som det er litt “tak i” 🙂 

Nå skal jeg riste av meg drømmene ifra i natt og gjøre denne lørdagen til en bra dag! ønsker dere en strålende lørdag kjære lesere <3

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg