Jeg sitter i førersetet av mitt eget liv

Jeg sitter i førersetet av mitt eget liv, og om jeg ikke har det bra kan jeg ikke heller være der for alle andre. Jeg har glemt meg selv på veien mot lykken, og streber for mye for å kjenne på denne berømte lykkefølelsen. 

Så lenge jeg har det bra så er det godt nok, for jeg må huske hvor jeg kommer ifra, og alle disse tingene jeg har nå kunne jeg ikke drømt om for bare 1år siden. Vi har entret september, og denne måneden gir dårlige minner, for i fjord sprakk jeg i akkurat denne måneden. Jeg sluttet å drikke da jeg møtte Sebastian, men sprakk igjen da jeg trodde jeg hadde kontrollen, og tenkte at jeg kunne lære meg å drikke. Sååå latterlig.

I dag har jeg fått ordnet hundrevis av ting og vært på farten hele dagen, jeg har også vasket og ryddet leiligheten og bilen! Så multitasking er stikkordet for akkurat denne dagen. Nå skal jeg ha møte med rusteam her i min egen stue, og hente min kjære på jobb i dag 🙂 det var en merkelig følelse å kjøre han til jobb i dag for første gang, og det er rart hvor mye man får gjort når man har bilen og ikke minst lappen! 

Jeg prøver å hente meg inn igjen, få unna de tingene som er viktig for meg og finne tilbake til den roen jeg hadde før. Jeg må lære meg å være tilfreds med meg selv, stolt over det jeg klarer og ikke stresse meg opp over småtingene som ikke har noe å si. 

Nå er det omsider helg, etter tidenes uke! Og vi skal nyte helgen med en langtur og begynne å bli flinkere på familie. Det har vært så mye rundt oss, og ikke minst korona som har satt stopper for alt, så nå er det på tide å pleie forholdene rundt oss. Vi er heldige som har så mange <3 

God helg kjære lesere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg