Jeg satt og gråt som ett barn i trappen og malte – oppussing med en liten vri

Behovet for ett prosjekt som bare var mitt har meldt seg en stund da ryggen plager meg konstant og jeg føler meg dårlig når jeg ikke får gjort noe, i dag tok jeg tak i dette prosjektet som har lagt i bakhodet og skurret lenge. Lite visste jeg at noe så lite kunne utløse en slik reaksjon.

(Før jeg startet i dag!)

Jeg har gått og gruet meg til dette prosjektet fordi sist jeg prøvde tok det meg 3 uker og få ferdig trappen og det var ett smertefullt forsøk på og føle seg nyttig. Sta som jeg er så klarte jeg og fullføre etter lang tid med og bite i seg smertene, dermed gruet jeg meg til og starte opp dette.

(Før jeg startet )

Jeg er ett menneske som liker og klare meg selv men etter jeg knakk ryggen blir selv de små tingene i hverdagen for mye og jeg spør ofte om hjelp med min kjære, misforstå meg rett han hjelper meg gladelig men det går utover selvfølelsen min og ikke klare ting selv.

I dag når jeg startet denne jobben fant jeg ut at jeg faktisk kan sitte og gjøre de meste av arbeidet og idet jeg oppdaget at jeg faktisk kan klare hele dette prosjektet helt selv brast jeg i gråt som ett lite barn. Jeg tror ingen kan forestille seg hvor mye slike småting betyr for meg, foruten dem som har opplevd dette selv. Aldri hadde jeg trodd at dette prosjektet ville utløse gledestårer og en enorm tro på meg selv! for første gang fant jeg noe jeg faktisk klarte helt på egenhånd og noe som faktisk ble ganske så bra.

Med to plater og 9 skruer i ryggen har jeg i dag tatt ett stort steg for meg selv og gangen min, for meg betyr dette sykt mye selvom det er en liten ting. 

 

Nå er gangen ferdig så og si og jeg sier meg godt fornøgd med dette prosjektet, trappen under skal males i samme farge som på veggen men der trenger jeg litt assistanse! 😉

(Det ferdige resultatet! så fornøgd med egeninnsatsen i dag!)

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg