Jeg runda 100.000 i går!

Annonseinnlegg

Da jeg startet bloggen telte jeg klikkene mine hver dag, JA så selvopptatt var jeg, jeg er ett menneske og ville ha oppmerksomheten! Men jeg ville ha oppmerksomheten på den reisen jeg nå er i! Så jeg tenker jeg er tilgitt og alt er greit 😉
I går telte jeg over klikkene jeg har på bloggen her bare for morro skyld, og kom oppi 114500 klikk! Det er jo svimlende!! Her jeg bor bor vi vell 5000 personer, så att jeg har så mange klikk er bare helt sinnsykt for meg. Det jeg er mest opptatt av er de gjentakende leserene mine <3 som går innpå bloggen min igjen og igjen <3 dem som lærer noe av historien min både om meg som person, og om problematikken jeg har vært igjennom og kjent godt på kroppen. Den er på hele 28%! Og jeg tar dette som ett stort kompliment! Att noen får gleden, får seg en latter eller noe positivt utav dette, gleder hjertet mitt stort, og jeg velger å dele videre med dere. Jeg har spennende prosjekter både på privaten, lappen og gruppa. Jeg har sterke meninger om mange emner i samfunnet våres, og det er deilig å ha evnen til å skrive ting ned, reflektere på papiret (nå paden) og vokabularet mitt blir bedre jo mer jeg får tømme meg til dere.
Jeg har vært i avisen 2 ganger, reportasjer på Måløy24 og har blitt kontaktet av en drøss med herlige mennesker med spennende ideer. Jeg har hjelpt mange som jeg ikke visste eksisterte en gang, med ulike utfordringer. Jeg har brukt bilen min som en hjelpemaskin på hjul 🙂
Bloggen har gitt meg så mange muligheter, åpner øynene til folk og meg selv, og jeg har lært så mye allerede! Og jeg gir meg ikke.
Jeg vet jeg har blogget mye den siste tiden, ofte og kraftig. Men nå vil jeg rette oppmerksomheten til gruppa <3
Det er allerede i morgen og vi er en god gjeng så det blir ikke taust og traust. 🙂 jeg lover!
I dag skal jeg rundt og samle inn frukt og ting som butikkene her i Måløy har sponset oss med <3 så skal jeg på Frelsesarmeen og hente litt mat og fylle bagasjerommet med. Siden jeg har lovet noen å hente til dem 🙂
Jeg skal henge klistremerket jeg fikk med en knakende kjekke kar fra Florø i bakruta mi! Bilde under!
Og jeg skal nok en gang få masse utav dagen! Å oppsøke lege eller andre offentligheter er ofte vanskelig når døgnet er snudd eller man vet man er dårlig på dagtid, men da passer det jo bra att jeg er våken fra 5 på morran til sene kvelder og er klar til å ta noen telefoner om dagen 🙂 jeg tenker det ikke koster meg noen ting å hjelpe med småting i hverdagen som kan gjøre det lettere. Og det gir meg så mye mer enn jeg kan beskrive!
Jeg elsker det livet jeg har fått meg, skapt meg og kjempet for, og jeg går aldri tilbake til der jeg var, det sverger jeg på.
Det blir godt å komme seg inn, bli EU-godkjent psykisk og fysisk, og min ruskurator som har stukket av fra meg mente på at jeg kansje ikke har noen diagnose, att det bare er traumer som har endt opp i misbruk. Jeg føler bloggen allerede har hjulpet meg med den parten, og alle de andre tingene som stod på listen min for innleggelse er på plass allerede. Så da kan vi fokusere på oss når vi er i Bergen, bli kjent med hans familie og bli sterkere om mulig. Vi kommer hjem til ordnende forhold fordi vi jobber knallhardt akkurat nå, og dette er motivasjonen våres.
Vi kommer hjem til en gruppe også, som kan ta oss imot og ha møter, vi er så lite aleine her i verden vi to. Familiene våres, vennene våres og hele samfunnet står rundt oss. Vi er heldige! Sterke som aldri før, men vi skal være inne så lenge dem sier, og vi føler og jobbe som f for å ha best mulig forutsetninger til å leve resten av våres liv lykkelige og rusfrie <3
Tirsdag <3

gymgrossisten og c4 som funker som bare det før treningen! Anbefales av meg






0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg