Jeg ønsket ikke å leve lenger, jeg maktet ikke en dag lenger

Herrelighet så fort denne dagen har gått!😳

Å ha mye å gjøre får timene til og fly av gårde og i morgen venter fagdag der temaet er barn som pårørende. Jeg gleder meg alltid til disse fagdagene men spesielt til denne og jeg gleder meg til og lære mer om dette omfattende og kompliserte emnet.❤️

Jeg håper bare ikke at hodet blir for fullt, slik at teorien på skolen plutselig faller ut🤭

Problemet med å være en student i tillegg til jobb er i disse periodene der jeg gjerne skal lære noe helt nytt på jobb, ha slike fagdager som dette der jeg tilegner meg mer kunnskap og gjerne sitter midt i en eksamen. Kunnskapen stokker seg og det er vanskelig og skille dem ifra hverandre, det kan bli problemer med og sortere hva som er viktig å ta inn og det man gjerne kan la gå. 🤭

I dag jobber Sebastian overtid og akkurat i dag var det like greit, det er greit å få noen timer for seg selv her hjemme slik at jeg faktisk klarer å ha selvdisiplin til og sette meg ned med eksamen. Den skal leveres på torsdag og når han er hjemme er det så mye koseligere å sitte med han og se tv, eksamen kommer litt i bakerste rekke (selvvalgt og selvforskyldt)🤭

Jeg var så heldig i natt og selv om jeg ikke følte meg fullstendig uthvilt har jeg sovet pittelitt bedre en på lenge. Jeg våknet og hadde vondt i nakken fordi jeg hadde ligget i samme stilling over tid, det er ett godt tegn på ett merkelig vis.😁❤️

Den siste lille biten av min komplekse PTSD som jeg sikkert må leve med i mange år fremover, men jeg tenker at om det er det eneste problemet mitt så har jeg faktisk komt ganske så langt!❤️ om vonde drømmer og å være kronisk trøtt er det eneste som sitter igjen så tar jeg det alle dager i uka, hvor enn irriterende det er når det pågår.

For ikke mange år siden ønsket jeg ikke lenger å leve på grunn av plagene, jeg husker at jeg ikke maktet en eneste dag lenger om livet skulle være slik.. Da er dårlige netter blåbær…

Jeg er heldig og privilegert ! jeg har alt jeg drømte om og mer…❤️

Nå skal jeg hoppe i det med begge føtter og faktisk sette meg ned og være snill pike! 🤭dagene går fort og plutselig er torsdag her.

Jeg ønsker dere en fin kveld 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg