Jeg ønsker vie livet mitt til andre

Reklame | Ellos.no

Gode gjerninger har aldri vært min greie, det har aldri vært noe jeg har vært i stand til å yte rett og slett, jeg har hatt nok med meg selv hele livet og har ikke klart å fokusere på annet enn meg og mitt, men det har endret seg etter at jeg satte korken på flasken og bestemte meg for å endre meg. Jeg ønsket å bli noe og gjøre noe bra for en gang skyld, og denne følelsen er i meg ennå. Jeg føler at å gjøre gode gjerninger gir meg noe, det gir meg motivasjon og glede i hverdagen og når jeg får såpass mye utav det, så har jeg absolutt ingenting å tape på det heller.

I kveld har jeg NOK en gang fått to kasser med hærlige bakevarer ifra bakeriet på Bryggja! Og jeg har fått gleden av å kjøre rundt og dele ut! Jeg sa til mamma at livet har forandret seg når jeg kjører rundt boller til mennesker, i steden for å være på flatfylla en plass og drite meg selv ut. Det er slik Lørdagskveldene mine har vært den siste tiden, og det føles så mye bedre enn fylla! Når jeg tenker på alt jeg har fått gjort på dette halve året som rusfri er det overveldende for ett menneske som faktisk har mistet så mange år i rusen. Det er faktisk noen år jeg ikke husker noe av, og jeg mistet plutselig flere mnd i slengen da jeg var som værst. Jeg ønsker ikke å miste en eneste dag mer, og jeg ønsker å være tilstedet i dette livet her! Det føles så utrolig deilig å faktisk mestre dette mesterstykket her! For det er helt vanvittig rart at akkurat jeg klarer dette her, for det var det absolutt INGEN som trodde da jeg var som værst. Faktisk burde jeg vært død for lenge siden så mye jeg har proppet kroppen min full i , og jeg hører både lever og nyrer takke meg høyt hver eneste dag uten rusen 😉 jeg føler jeg skylder verden noe, for alle årene med rus og jævelskap, nå er det min tid å gi tilbake 🙂

Ellos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg