Jeg ønsker å samle inn fine klær til dem som trenger det og trenger deres hjelp!

Annonseinnlegg

Jeg har aldri fått tilbud om klær eller sko med noen iløpet av min ruskarriere, det eneste en får på nav er 1000kr per år til klær og det man trenger, og dette er på behov, og det er en stor affære om man skal søke, og mange orker ikke dette. Jeg har heller aldri hørt en eneste si att dem har fått noe klær fra containerene som står rundt om i sentrum, men har selv levert mye der den siste tiden, uten å tenkt meg om. Fordi jeg ikke har hatt bilen før nå. Men nå ønsker jeg å gjøre noe med dette her. Mange har ikke klær og utstyr til all slags vær. Og har heller ikke penger til å kjøpe dette. Jeg ønsker å kjøre rundt og samle inn der det måtte være. Jeg tar også imot tomgods som folk har samlet opp 🙂 Raven min har god plass og kommer til god nytte fremover i arbeidet mitt for å gjøre hverdagen MIN og DEMS bedre.
Planene mine er ikke bare gruppen, men alle jeg vet sliter. Fordi jeg har slitt selv, men nå er jeg bygd opp såpass att jeg klarer å jobbe for andre også uten att det går på bekostning av meg selv.
Jeg ber også nav om å sette opp en tavle, jeg har faktisk en her 🙂 som folk kan sette opp småjobber til folk flest, og jeg tror dette kommer til å bli ett spennende prosjekt for alle parter. Noen venter bare på å ha noe å gjøre 🙂
Jeg kan også kjøre folk rundt på de fantastiske plassene vi har her. Jeg kjører, og henter dere!

Pastasalat er bare å skrike ut om! Og jeg vil servere dette til dem som møter opp på gruppen.. nå må dere ikke få ett rusproblem bare for å smake den, jeg har alltid kaffien klar her hjemme om noen tør å besøke meg på disse medisinene… jeg anbefaler sov i ro, en dose Paracet og godt humør, så er alle velkomne rusfri her på kjøkkenet mitt <3

C4 fra gymgrossisten! Anbefales




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg