Jeg og Sophie Elise – Jakten på skjønnheten

For en overskrift!😂

Jeg har fri og når jeg har fri så gjør jeg ting jeg ellers ikke gjør, jeg tester ut ting og i dag har jeg for første gang i hele mitt liv testet ut selvbruning!😁 jeg er en hemmelig fan av Sophie Elise og forguder parfymen hun har laget så valget var enkelt når jeg skulle velge type  (Jeg får ikke betalt for og skrive dette, bare så det er sagt)😂

Nå får vi se om jeg kan kutte ned på pengene jeg kaster bort på ulike Foundation! for hver gang min kjære titter på meg så blir han like sjokkert i blikket, jeg håper det er av positiv forundring og at det blir seende greit ut til slutt 😂 Skjønnheten kommer innenifra men noen ganger føler man seg freshere når man gjør noen endringer, så hvorfor ikke? nå kan jeg være brun igjennom hele året!😁

 

Jeg trenger nesten ikke sminke lenger jo!

Jeg har ikke bare testet ut selvbruning i dag, jeg har kastet meg rundt og prøver og planlegge avreise til Balestrand, det ser ut som jeg allerede reiser på onsdag og alt må omorganiseres og oppgaver må delegeres videre 😳 Jeg har også blitt spurt om å holde foredrag på Høgskulen i Sogndal igjen og jeg gleder meg masse til og møte mange studenter som ønsker og jobbe innen rus og psykisk helse, dette er noe av det som gir meg mest! ❤️ nå er det bare å sette seg ned og ferdigstille, forberede seg og gjøre seg klar for og nok en gang stå foran mange mennesker og fortelle historien min, det er lenge siden sist så jeg håper at jeg fortsatt funker når jeg først kommer dit og setter igang.😁

Jeg trodde dette ville bli en rolig og fredelig start på uka men som alltid smeller det rundt meg og jeg multitasker meg igjennom dagen, livet er jammen spennende! ❤️ Jeg kjenner at jeg virkelig bare gleder meg til alt som skal skje fremover, hvor livet tar meg 😁 jeg finnes ikke bekymret for fremtiden lenger. ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg