“Jeg kommer aldri til og få ett normalt og vanlig liv” – Monica 34år

God kveld kjære lesere! ❤️

Dagen i dag kunne blitt dritt om jeg ikke så humoren i all elendigheten som skjer, ja jeg kunne gravd meg skikkelig ned og syns synd på meg selv her jeg ligger men isteden så prøver jeg og dra frem alle disse fine tingene som har skjedd igjennom dagen. Som at min kjære har laga taco slik at også jeg kunne spise, som at jeg har fått kjøpt meg fjellsko til å bruke på jobb eller at jeg faktisk har klart og spist litt smågodt igjen i kveld, man må faktisk klamre seg fast til disse tingene som har gått bra!

 

Det kjennes fortsatt ut som kjeven er utav ledd og det gjør vondt og åpne munnen, jeg aner faktisk ikke hvor lenge det vil være slik men på grunn av at jeg har hatt så sterke smerter på samme plass den siste tiden så er dette bare blåbær i forhold. Dette er levelig! 

 

 

 

 

Så da endte denne helga med dramatikk og alvor på tross av planer om en heeeeelt rolig helg sammen med min kjære, denne dagen har vist meg at vi ikke kan planlegge noe som helst i livet, det som skjer det skjer og vi må slutte og bekymre oss over ting vi ikke har kontrollen over. Jeg har bekymret meg for mye men kunne ikke sett dette komme, man går liksom ikke og bekymrer seg over om kjeven vil plutselig gå utav ledd.

 

Samme som at jeg går og bekymrer meg for å få kreftbomben igjen, om jeg oppdager forandringer i kroppen ringer alarmbjellene mine for fullt men jeg hadde ikke sett det komme da kjeveortopeden fant en cyste i munnen liksom. Man går ikke dit og forventer en slik beskjed, men det skjer…. og da må en bare ta det som det kommer. 

 

Det kan hende at jeg får store problemer i ettertid med både kjeven og cysten som jeg skal operere ut, for alt jeg vet finner dem kreftceller i den og livet plutselig er over, men hjelper det å ligge her på en lørdagskveld og bekymre seg over disse tingene? får jeg ett bedre liv av å tenke på alle disse senarioene? livet har vist meg at jeg ikke kan kontrollere noe som helst, jeg må ta en dag av gangen for drømmen om dette A4-livet ser ut å glippe foran meg, jeg kommer aldri til og få ett normalt og vanlig liv…. 

 

Det eneste jeg kan gjøre er og nyte øyeblikket, nyte at det ikke gjør så vondt i kjeven og at jeg har en hel dag fri til før jeg skal på jobb! det skal nytes fordi jeg vet at tiden er så dyrebar, vi vet ikke hva som venter rundt neste sving og plutselig kan alt være over. 

Ha en deilig kveld kjære lesere! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Det er jo nettopp dette som ER A4-livet😊 Ingen vet hva som venter, og det gjelder også positive ting (heldigvis) Du har laget deg et bra liv, og du står i det, samme hva som skjer. Plutselig skjer det noe bra igjen – før du aner det😊 Jeg heier på deg❤️

    2. Men kva er eit normalt og vanlig liv? Eg tipper at om du løfter på gardinene til de aller fleste hjem, så er forskjellene så store at de ikkje ville gå under kategorien vanlig… men alikevel vere godt innafor normalen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg