Jeg klarer ikke å snakke om mine egne barn

I dag vlogger jeg igjennom Snapchat i samarbeide med Metalheads againt bullying. Mab.est2015

Jeg har gruet meg skikkelig til denne dagen da foreldrerollen er tema og jeg føler ikke jeg har noe og stille opp med. Jeg føler meg som en dårlig mor og har aldri snakket høyt om barna mine på denne måten, og sitter med en vond følelse i magen.

Jeg kunne ønske jeg var en slik mor som stolt og høylytt klarte og snakke om barna sine som den mest naturlige tingen i verden, isteden stopper det helt opp når det kommer til disse to. 

Ofte før har jeg blitt misforstått, folk har rett og slett trodd jeg ikke bryr meg om mine egne barn fordi jeg aldri snakker om dem, men heller tvert imot. Jeg klarer rett og slett ikke… …..

Hver gang jeg skal snakke om mine egne barn så føler jeg en intens skam og skyldfølelse, jeg føler at jeg har totalt mislykka og at den mest naturlige tingen i verden ikke funket for meg, jeg føler meg lite kvinnelig og som mindre verdt. 

Jeg kunne bare ønsket at jeg var en slik mamma som skrøt uhemmet av barna til alle som ønsket og høre meg, også dem som ikke ønsket, den typiske mammaen som lever og ånder for barna sine og aldri slutter og snakke om hvor flinke og gode dem er, men jeg føler alt dette inni meg og klarer ikke å få ut ett eneste ord… skammen bare sluker alt av ord og jeg går helt inni meg selv.. 

Jeg skriker så høyt om åpenhet og ærlighet og prøver å spre glede og håp hvor enn jeg går, men når det kommer til dem som betyr mest synker jeg under jorden og håper på å aldri bli funnet. . .

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Hei. Jeg har aldri vært i rus. Bare jobbet med det. Men mistet et barn og fått igjen etter 15 år. Har ikke så lyst å si så mye offentlig. Ta gjerne kontakt privat.
      Ønsker deg alt godt! Heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg