Jeg kan, jeg vil og jeg får det til!

Denne ferien har gitt meg nytt pågangsmot, innimellom synker motivasjonen og gøtsen men slike turer fyller opp lageret! <3 jeg har en ny tro på alle prosjektene som venter hjemme og livet generelt, vi har kommet langt vi to <3

Jeg tror man kan få til akkurat det man ønsker så lenge man jobber hardt nok og gir sitt alt, det tenker jeg og gjøre når jeg kommer hjem.

Vi tenker og feriere til søndag/mandag, så vi har mange gode dager igjen, jeg gruer meg til og avslutte dette for det har vært den beste sommeren jeg kan huske, vi har så mange mennesker rundt oss som bryr seg om oss og heier på oss. Dette kan bare gå en vei, og det er oppover. 

Jeg er klar for jobb når jeg kommer hjem og har nye ideer som skal settes ut i liv, jeg gleder meg til fremtiden våres og alle disse dagene som ligger foran oss <3 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg