Jeg innser at jeg har massevis av ting å lære, fortsatt. Jeg er ikke ferdig! 

I skrivende stund sitter jeg og hjelper ektemannen min med norsk-leksene hans.😁

 

Aldri i min villeste fantasi hadde jeg trodd at jeg noensinne ville si en slik setning!😂

Han har nemlig blitt student og skal ta opp igjen to fag dette året og jeg har jo tatt dette faget noen ganger så jeg hjelper gjerne til der jeg kan. Ett ekte team har vi blitt! ❤️

 

 

Kjøpte på Europris og måtte kaste den ut etter 10 minutter 😬 Litt symbolsk om at vi drømmer om varmere tider, det strider litt imot neste bilde 😂

 

 

Vi har hatt gruppe i kveld og jammen santen våget min kjære mann og IGJEN ta meg med på Europris 😳 (han lever farlig) men i dag kjøpte jeg meg bare ett lys til lykta jeg kjøpte i går. Det får være grenser for shopping, ikke sant?😁 men jeg forstår ikke hvordan han våger og gjøre slike ting når han vet hvor feil det kan gå. 😂

 

I kveld skal min kjære tvinges til å henge opp speilet jeg kjøpte og om han ikke gjør det så fortsetter jeg og ikke løfte en finger for denne husholdningen (Jeg bare tuller altså)! 😂 men det hadde vært veldig fint og fått det utav pappen og på veggen! jeg er ikke særlig flink til og tolerere ting som står ugjort rundt meg og har en lang vei å gå for og lære meg å sitte stille i båten.🤭

 

Iskaldt 😬

 


Jeg får stadig høre at jeg må sitte på nevene og jeg forstår jo hva som menes og hvorfor akkurat jeg får denne kommentaren hele tiden men jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg er ikke utstyrt ifra naturens side med tålmodighet og fred inni meg og har alltid gått i 180km/t.😬

 

Det har nok hjulpet meg massivt i livet at jeg er skrudd sammen slik men jeg tror også at det kan være en av mine fallgruver, jeg vet at dem som sier dette mener det godt og at dem vil meg alt godt i verden men jeg forstår liksom ikke hvordan jeg skal gjøre det i praksis? 😳sikkert veldig dårlig forklart, men jeg prøvde.

 

Jeg innser at jeg har massevis av ting å lære, fortsatt. Jeg er ikke ferdig!😁

 

Nå skal vi bare nyte kvelden, norsk-leksene og handywork for min handyman!🤭

 

Livet er best edru❤️

 

 

 

Fått lys i lykta mi ❤️
Nå mangler bare speilet på veggen så er vi i mål! 😁

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Husk at sånn godlukt-juletre til bilen aldri skal pakkes helt ut med en gang 😉 Se på baksiden av plasten den er i. Der står oppskriften 😊 Bare litt av treet opp først, og så litt mer etter noen uker, og så enda litt mer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg