Jeg holdt på og dø!

Etter den mest produktive og praktiske dagen på lenge valset jeg rolig ned i kjelleren for og få vasket meg selv også!😁

Kledde av meg og trippet lett inni dusjen imens jeg dro dusj forhenget til siden og nedpå gulvet i dusjen oppdaget jeg den største husedderkoppen jeg noensinne har sett!😳😬😳

Nå kunne jeg ønske at det hele ble filmet men i det øyeblikket jeg oppdaget dette monsteret rygga jeg, naken og nesten dro med meg hele dusj forhenget utav dusjen imens jeg skrek bare på ett slikt vis jenter på 36år kan.🤭😅

FOR ett sjokk!😬

Jeg aner ikke hvorfor jeg blir så redd, den kan jo ikke gjøre meg stort… han var sikkert enda mer redd enn meg som på automatikk spylte den stakkars petter`en.🤭

 

 

Hele denne søndagen har gått med til hektisk aktivitet med både klesvask som har hopet seg opp og vasking av begge bilene som står nedenfor huset vårt, det er litt mer arbeid når det er to av dem! 🤭 det har vært deilig å kjenne den deilige varmen vi har hatt i dag og fint at vi kunne utnytte sola når den først er her!🌞❤️

Vi har også vært på besøk til farmor og farfar, før var det ikke søndag i heimen uten å besøke dem men den siste tiden har vi vært der sjeldnere og sjeldnere ❤️

Kvelden skal brukes i sofaen foran tv og vi skal se alle episodene vi har gått glipp av med The voice 😁

Sebastian sitter og pugger engelskboka før eksamen og freden kan bare senke seg 🫶

Denne dagen har faktisk vært veldig fin, endelig en fin dag!

Ha en magisk søndagskveld venner, stor klem ifra oss ❤️

 

Sebastian som liten

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg