Jeg hater Facebook akkurat i dag! Så lite proft skal man lete lenge etter!

Jeg sitter her og er i strålende humør og nynner omtrent etter musikken og finnes ikke amper eller har noen dårlige overhode! Så plutselig oppdager jeg at Facebook igjen, for 4 gangen har gitt meg begrenset tilgang til å legge ut linker på facebook og i grupper! Jeg eksploderer snart! De 3 første gangene mente dem dette var spam når jeg deler vanlige blogginnlegg, så jeg prøvde å justere meg, lest meg opp på absolutt alle regler om dette og jeg har sendt facebook iallefall 40 meldinger, som IKKE blir besvart, og jeg sitter igjen uten svar! Det er ikke rart jeg blir blokkert igjen, når jeg overhode ikke får vite hva som blir gjort feil! Det er klart at ett menneske ikke kan gjøre noe riktig, når man ikke vet hva man har gjort feil folkens. Jeg syns dette er ubehagelig! For denne gangen stod det noe om at det var støtende innhold, og da fatter jeg iallefall ikke hva jeg gjør som er så støtende! For i dag skrev jeg bare om denne Lørdagen her som jeg gledet meg til å ta fatt på, og ikke var det noe som helst reklame inni som kunne oppfattes som spam, og jeg skrev ulike ting i teksten på hver enkel gruppe på facebook, som by the way er spesiallaget for mennesker som meg, som ønsker å dele bloggen sin med verden! Det er så irriterende at 89% av leserene mine kommer ifra Facebook, så mange går glipp av denne bloggen nå, av dem som har fulgt meg før, og jeg mister mange av leserene jeg ønsker å nå frem til! Det irriterer meg grønn at jeg ikke får vite HVA jeg gjør feil, så jeg får rettet dette opp, og får delt den på passende vis. Dette føler jeg bare er sabotering og jeg tenker det sikkert er en person som bare har valgt å rapportere meg i øst og vest uten at det er noe mer bak enn det. Det er iallefall sinnsykt dårlig gjort! 

Å gjøre ting riktig er viktig for meg, jeg har alltid ønsket å gjøre ting riktig når jeg først gjør det, på grensen til perfeksjonist når det kommer til stykket, så dette er en av de værste tingene som skjer meg. Når jeg får vite jeg har gjort noe galt, men ikke hva eller ytterligere forklaringer. Da blir jeg forferdelig frustrert og prøver alt jeg kan for å finne utav det. Men Facebook gjør det vanskelig for meg som blogger og forholde meg til regler.

Det er ikke så viktig at jeg lar dette ødelegge helgen osv, så langt lar jeg ikke småting gå innover meg lenger, men kjenner at jeg fikk trimmet hjertepumpen som er i dvale, så fikk noe bra utav det også. Makan!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg