«Jeg hater deg» utavmegselvopplevelse

Jeg startet denne dagen grytidlig i dag! Kl halv 6 var jeg ute av sengen og startet morgenrutinen min 😁 jeg har vært på besøk med en venninne og blitt kvitt noen saker vi ikke trenger lenger! Nå skal vi til mitt barndoms paradis med en gave 🌸 en skikkelig jentetur med mamma og min beste venn ❤️

Jeg satt i bilen og kjørte over broen med solen i ansiktet da sangen til Adrian Sellevoll kom på og jeg fikk en utavmegselvopplevelse i bilen! Sangen om hat førte til en godfølelse i magen og positiviteten min boblet 😁 jeg er ikke ett menneske som tror på hat og mener at det aldri fører til noe godt, men teksten i sangen er så befriende!  Anbefales! https://youtu.be/ACKjC5m_neA

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg