Jeg har virkelig jobbet for denne kroppen her!

Siden januar i år har jeg tatt for meg nok ett område i livet jeg har ønsket å endre! 😁 jeg har endret kostholdet mitt, jeg har startet og trene og være mer aktiv og jeg har prøvd å gjøre noe med disse tingene jeg ikke har likt, for ett år siden valgte jeg og slutte å røyke på dagen, etter 20år som stor-røyker kasta jeg tobakken og såg meg aldri tilbake.😁

 

Dette ble starten på en endring som først nå den siste tiden har gitt resultater og jeg ble litt inspirert av ei jente som postet på Facebook at hun hadde gått ned 80kg og visst pokker skulle hun få lov å si at hun var stolt over seg selv, hun hadde nemlig fått høre ifra noen som hadde overhørt samtalen at det var usmakelig og høre på mennesker som skryter av seg selv.

 

 

Jeg er SÅ uenig! vi SKAL skryte av oss selv når vi har gjort noe bra! vi skal våge og klappe oss selv på skulderen og visst faen skal vi være stolte! det skulle faktisk bare mangle.

Jeg har gått ned mange buksestørrelser og lavpunktet for meg var når jeg ikke lenger fant bukser som passet, når jeg så på overarmene mine som var dobbelt så store som dem pleier og når dobbelthaka bare vokste og vokste, uten kontroll.

 

Jeg ønsker ikke å skape kropps-press, det er nok av det der ute men jeg ønsker og formidle ønsket mitt om å føle meg sunn! å trives i egen kropp! jeg har slitt med spiseforstyrrelser hele mitt liv, kroppen min har vært min verste fiende men nå trener jeg for å føle at jeg presterer, at jeg klarer å holde tritt i hverdagen og klarer å gå i oppoverbakke uten å dø. Jeg ønsker å tåle å bli syk, jeg har lyst å kunne gjøre det jeg vil, jeg har tross alt knekt ryggen rett av, jeg vet hvordan det er å være på bunn, nå vil jeg bare leve i en sunn kropp og leve til jeg blir veldig gammel.❤️

For første gang siden jeg startet dette treningsprosjektet har jeg tatt bilder av så langt resultat og jeg må bare si at jeg er så vanvittig fornøgd med å endelig føle at jeg trives i meg selv, at jeg kan bruke de klærne jeg vil og at jeg rett og slett føler meg sunn! det har tatt lang tid men det har vært såååå verdt det!❤️

 

Kropp er topp og vektnedgang er supert så lenge det blir gjort på en sunn og riktig måte, når man har klart målene sine så ser jeg ingenting galt med å skryte av seg selv og heier frem den jenta jeg leste om på Facebook som hadde gått ned 80kg og nesten fikk kjeft fordi hun skrøt av sine egne prestasjoner. Hurra for deg! ❤️

 

 

Januar i år. Før det hele startet!

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg