Jeg har virkelig gått “All-in” de siste dagene!

I forrige innlegg skrev jeg at planen for dagen var å komme seg i dusjen og tulle seg under dyna og holde varmen, planen for dagen var å bli bedre i ryggen og være klar for morgendagen og jobb. Jeg har bare blitt sittende her i sofaen godt under dyna og har ikke rikket meg av flekken foruten å hentet meg kaffe.😂

 

Å tråkke skjevt når man har hatt to store operasjoner i ryggen var liksom mitt mareritt som jeg har tenkt igjennom så mange ganger, jeg har vært livredd for og falle på snøen og har liksom gått igjennom disse senarioene i hodet, jeg er ekstremt forsiktig når jeg er ute å går men i går glemte jeg meg og fikk betale for det i natt.❤️

 

 

Nå har jeg ingen smerter men er sliten etter en natt med vondt, jeg håper at jeg er klar for arbeidsuka mi i morgen for det sliter virkelig på samvittigheten at jeg har kjørt på disse fridagene og har måttet ta meg fri i dag. Vi mennesker er rare for uansett hvor dårlige vi blir gnager samvittigheten når vi ikke klarer å komme oss på jobb.

 

Jeg har virkelig gått all in de siste dagene og har gjort alt i min makt for å få prosjektet i hamn, jeg har faktisk en hæl så vise til som viser at jeg ikke er den som gir meg så lett. 😂 Her har det gått på både hæl og rygg, så jeg skal ikke ha på meg at jeg ikke virkelig går inn for ting når jeg først har bestemt meg.

 

Jeg satser på at denne dagen hjemme er nok til å sette meg igang igjen! 😁🤞Det desidert verste jeg vet er å måtte avlyse ting eller ikke klare å møte opp når jeg skal. 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg