Jeg har vært så redd de siste dagene men ikke klart å si det

ALDRI før har det vært deiligere og ankomme heimen og vite at jeg faktisk kan bli her HELE helga!😁 jeg kan gjøre AKKURAT hva jeg vil og kan gå her naken hele helga om det er det jeg har lyst til.😂

 

FREEDOM!😁

 

Denne uka har vært brutal!😬 jeg har ikke bare hatt masse jobb, etterverngruppe, erfaringsforum og mange tekster jeg har måttet skrive  men pappaen min har også vært på sykehus og operert inn peacemaker.❤️ Å sjonglere mange ting på samme tid har blitt en ting jeg har måttet lære meg men jeg kjenner jo at jeg ikke helt er tilstede mentalt når jeg vet han ligger der.❤️

 

Nå er han på vei hjem og ett kapittel kan legges bak oss, det hele har gått veldig bra og han har lite smerter. Jeg krysser alt jeg har for at det forblir slik og at dette kan forlenge livet hans.🤞🌹

 

 

Funnet sofaen og her tenker vi å bli!

 

 

Planene for helga er ikke lagt! jeg tenker å ha ei helg uten planer og erfaringene mine med slike uplanlagte helger er at ALT skjer og det blir veldig hektisk men denne gangen tenker jeg å bare koble helt fullstendig ut og bare nyte helga ilag med disse menneskene jeg er så glad i.❤️

 

Jeg har vært så redd for pappaen min men har ikke hatt luksusen av å kunne ta det innover meg og bryte sammen, jeg har jo måttet få hverdagen til og gå rundt.

 

Nå kjenner jeg at lufta gikk utav ballongen når jeg fikk telefonen om at han er på bussen på vei hjem igjen, først nå kan jeg kjenne på hva de siste dagene har gjort med meg. Familie er jo tross alt, alt. Det blir godt å få han hjem igjen.❤️

 

Når han kommer inn døra nede så kan helga bare begynne! nok en bekymring kryssa av denne evige lista over ting å uroe seg over. 🫶🌹

Når man er så nervøs at man har vondt i hele kroppen, DA vet man at man er redd for noen man er gla i.

 

God helg ❤️ gleder meg til å dele den med dere her ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg