Jeg har vært på shopping!

Reklame | Ellos.no

Nå føler jeg at klesrommet våres er komplett og jeg kan flytte fokuset til de andre rommene, og i dag kjøpte jeg teppe til gulvet der da det er iskaldt og veldig stygt!

Jeg tar meg selv i å nyte å gå og dulle her hjemme, og å kjøpe ting til heimen min, noe som aldri ville skjedd før. Jeg har også fått en mer kvinnelig stil når det kommer til klær og jeg finner generellt mer i butikkene nå når jeg ikke bare er ute etter store hettegensere og joggebukser, jeg føler jeg har fått en mer proff stil i klærne mine, og jeg liker å pynte meg. Jeg som alltid bare hadde lyst å gli inn i mengden og forsvinne i store klær nyter faktisk å ta på meg klær jeg trivest i og føler meg fin i 🙂 det er mange forandringer som har skjedd med meg, også slike ting man kan se på det ytre. Jeg er ett jamenneske, og jeg føler på meg at jeg kommer til å bli spurt om å være med på mange spennende ting fremover, og jeg bare gleder meg! Da er det også viktig for meg å være presentabel også i klesveien, jeg kan liksom ikke komme på offentlige kontorer med store joggebukser og gensere føler jeg lenger. Man blir rett og slett tatt mer på alvor om man gjør en innsats. 

I dag skulle jeg egentlig vie hele dagen til huset, men endte opp på kjøretur sammen med tanta mi, og vi dro til Vederhus og besøkte bestemor, tante, onkel og søskenbarnet mitt. Det er så koselig på slike turer, og det er så lenge siden jeg har nytt av dette selskapet, jeg føler jeg har gått glipp av så mye på grunn av rusen min. Jeg har også hentet både mamma og min kjære på jobb og handlet inn masse mat til uka som kommer, og her er det om å gjøre og ha mat som frister når matlysten er helt i bånn. Nå skal min kjære bære sengen som står på halv åtte her i stua ned i kjelleren slik at jeg også kan stryke stua av denne lista over ting som skal gjøres! Den listen er LANG og jeg er bare ett menneske, ett redusert ett sådan 🙂 så det er om å gjøre å få bort flest mulige ting så jeg slipper dette kaoset i hodet. 

Jeg er heldig, og det kjenner jeg på hver eneste dag, som har mennesker som ønsker å være sammen med meg i hverdagen og som jeg henger med når min kjære er på jobb, jeg er aldri ensom lenger og kjeder meg aldri. Det er så godt å vite at jeg har dem om det skulle være noe, og jeg har alltid noen å lene meg på når alt ikke er så greit. Det har gått så bra så lenge nå, så jeg er forberedt på at det ikke vil være så enkelt for meg lenge, man må alltid spare opp alle disse positive tingene så man har når tingene spenner seg til, det er da man trenger dette lageret av motivasjon man har opparbeidet seg. Jeg kan si at jeg aldri før har vært mer motivert og det føles som det bare stiger og stiger, og aldri tar slutt, og jeg føler at livet er komplett på så mange måter. Jeg ønsker bare å være lykkelig med det jeg har, og jeg trenger ikke mye for å kjenne på gleden over dette livet. Jeg ser så mange som fortsatt sliter, og jeg blir sjokkert over ølprisene og priser meg lykkelig for alle pengene jeg sparer på å ikke drikke lenger, jeg tror jeg kan oppnå så inderlig mye og forandre så mange ting som jeg tenker er feil her i samfunnet våres. Vi har kommet en lang vei, men har mye å ta tak i fremover 🙂

Nå skal jeg hoppe tilbake i hverdagen min og prøve å få gjort mer her i leiligheten når jeg faktisk har tid til det 🙂  slenger med ett bilde av den vakre utsikten vi har her på Vestlandet <3 

 

Noen klær jeg anbefaler videre til leserene mine fra Ellos! Jeg finner så masse fint til en billig penge der inne, og masse i min stil <3 

Ellos//Duffy//Ellos//Elodie Details

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg