Jeg har vært og snopet! fredagsstemningen sitrer i kropp og sjel! – Velkommen inni heimen vår –

For dere som har fulgt denne bloggen en stund vet at jeg har laga meg en tradisjon her i heimen med å kjøpe meg fredagsblomster! 😁denne tradisjonen startet jeg da jeg ikke hadde jobb og trengte å skille helg ifra hverdag.❤️

Nå har jeg sluttet å gjøre dette da alt har steget i pris og jeg har mange andre ting jeg heller ønsker å bruke pengene mine på så i dag var jeg og snopet maling! 😁

 

Jeg trenger å få malt døren i kjellerstua våres og har en gang der nede som trenger ett strøk! gangen er dekt med strietapet så jeg ser for meg at dette blir mer komplisert en det ser ut, dette er noe jeg setter på vent en så lenge og tenker ikke å haste meg videre til neste prosjekt med det samme.😁

 

I dag har jeg også bært ned masse skatter jeg har funnet på loftet!❤️ jeg tenker å bruke det vi har i hus til og dekorere kjellerstua og gjenbruk er tingen! 😁 jeg har funnet frem de svære lysestakene som var min venn sine, han er dessverre ikke iblant oss lenger og jeg ønsker og hedre han. Disse lysestakene har en stor verdi for meg og endelig får dem skinne i glansen der nede.❤️

 

Jeg fant også ett svært speil som jeg tenker å være litt kreativ med!😁

 

 

Da jeg startet på fridagene mine tenkte jeg på hva jeg skulle bruke all denne fritiden til men vips så har allerede 3 dager gått og det gjenstår bare 3 dager til før jeg skal på jobb igjen, jeg er ikke typen til å kjede meg og finner alltid på noe som føles meningsfylt for meg! det tror jeg er viktig for oss alle uansett hva det måtte være.😁

 

Nå skal jeg fylle vaskebøtta med vann og vaske litt rundt her til min kjære mann kommer sliten ifra jobben, i kveld håper jeg at jeg får litt hjelp til å henge opp alt jeg har bært ned! 🤞 dette har vært en veldig fin fredag så langt og sola skinner utenfor noe som gjør formen bare ENDA bedre.🌞

 

Så lenge jeg velger å stenge ute det negative som skjer rundt meg så tror jeg at livet kommer til å bli bra, jeg våkner hver eneste dag og tar ett valg og har tatt det samme valget i 1143 dager og jeg tenker at jeg fortsetter å ta det så lenge det gir mening for meg.✨💫✨

 

Nå kjenner jeg at fredagsstemningen sitrer i kroppen, det lover bra for helga vi går i møte.🫶

 

Har dere noen spennende planer for helga? Hva gir deg helgestemning? fyr løs i kommentarfeltet! 👇😁❤️

 

Pliz ikke se på skitten på vinduet…

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg