Jeg har to barn i fosterhjem, og nå kommer dem på besøk <3

Reklame | Ellos.no

Av og til vandrer tankene mine og spesielt før jeg skal legge meg eller om natten når jeg ikke får sove, og jeg tenker som regel på de samme sakene hver eneste gang. Jeg tenker på hvor anderledes livet mitt hadde blitt om jeg hadde blitt stoppet før, og jeg tenker helt vanvittig mye på barna mine! Nå vet jeg at jeg snart skal møte dem, og at dem kommer hit til meg på besøk, og da vandrer tankene mine litt ekstra! 1 gang i året kommer dem hit til Måløy og resten av året besøker jeg dem i deres hjem, og selvom det er langt å reise er det hele bare verdt det. Den motivasjonen dem gir meg får jeg ingen andre steder, og alt jeg gjør nå er jo for dem også… jeg har alltid barna mine i bakhodet og morsinstinktet forsvinner ikke bare fordi dem ble tvangsplassert.

Jeg har sommerfugler i magen hver eneste gang dem kommer, og gjør alt for at disse besøkene skal bli minner for livet <3 det er bare for noen timer, men fytti katta så morro vi har det på disse samværene og hvor mye dem betyr! Tenk at jeg har reist i 12år! Tenk at det er hele 12år siden dem ble tvangsplassert bort fra meg, og tenk så mange minner vi har klart å skape på tross av avstanden mellom oss. Tenk at jeg fortsatt får gleden av å bli kalt mamma, og at jeg blir fortalt at dem er glad i meg. Det viser at blodsbånd konkurrerer alt ut, og at vi har ett bånd som aldri vil bli brutt. Jeg gleder meg så innmari mye! Jeg er så stolt over å være mamma til disse to nesten voksne barna!

Kari Traa//Kari Traa//Kari Traa//Kari Traa Nora Singlet//Kari Traa//Kari Traa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg