Jeg har tatt farvel med alle jeg har snakket med i dag

Dette har vært den desidert lengste onsdagen på det jeg kan huske! vi fokuserer så kraftig på og ha noe og gjøre og holde oss aktive oppi sykdom og elendighet at vi sliter oss fullstendig ut på hele opplegget. Vi har iallefall fått mye utav en dag, og har vært på gruppe i kveld for så og kjørt ut boller til folket 🙂 en effektiv onsdag med andre ord. 

Det går smått og sen tilbake til normalen, men ikke helt. Man merker det ligger noe og ulmer under overflaten og man går automatisk på tå og hev, man tenker seg om før man snakker eller gjør noe og jeg gleder meg til alt normaliserer seg, man blir sliten av dette rett og slett. 

Jeg vet det sikkert er uten grunn men jeg har tatt farvel med alle jeg har snakket med i dag, jeg har litt brutal humor som alltid og regner med og dø av vaksinen, jeg tenker det er bedre og være føre var 🙂 Det er første gang i hele mitt liv at jeg har vært redd for noe slikt og før hadde jeg bare hoppet i det uten og tenke meg om en gang, jeg har blitt en pyse etter runder med blodsykdom og ryggknekk, og sitter med noen traumer som viser seg når jeg blir satt ovenfor noe slikt.

Det føles rett og slett som om noen har kjørt over meg med noe stort noe i dag, jeg verker i hele kroppen og har tatt meg en dag pause ifra treningen jeg har startet, jeg tåler mindre enn før og startet litt for hardt ut! det er heldigvis lenge mellom hver gang jeg har så mye smerter, men når det pågår så tar det all plass i hodet og akkurat nå trenger jeg plassen til andre ting. 

Jeg har gledet meg til og finne sengen i mange timer allerede, og sier herved godnatt til alle sammen! i kveld blir det godt og legge hodet på puta og jeg håper at drømmeland ikke består av mareritt for morgendagens vaksinetaking! Wish me luck! <3

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg