Jeg har startet en spleis og takker for støtten!

Annonseinnlegg

Jeg har laget en spleis til rusgruppen jeg nå har startet. Håper på masse støtte da dette er en viktig sak for lille meg. Dette gir meg motivasjonen til å leve ett rusfritt liv. Jeg får gitt småting til dem som trenger det, og jeg har vært i samme situasjon selv, og er i en prosess nå der jeg ser hva som behøves. Det er ikke snakk om masse penger, det er de småtingene som kan være vanskelige å se når man selv står oppi dritten.
Da hjelper det å ha noen som viser deg respekt, og forståelse og som kan sortere litt for en.
Pengene blir brukt til gruppen og det vi trenger, treningssenteret, og ting som kan motivere.
Kontoen er opprettet i gruppa sitt navn og er helt adskilt fra min egen.
Jeg håper alle vil støtte oss, så vi får gruppa opp og gå, og kan gjøre dette større og større med tanke på hjelp til denne gruppe menneske som fortjener det så sårt! Jeg gleder meg til fortsettelsen! Tusen tusen takk!

https://www.spleis.no/project/99574

Gymgrossisten og c4 anbefaler jeg dere!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg