Jeg har offisielt sprukket

Og det er ikke første gangen heller 😬 jeg har faktisk drukket denne leskende drikken hver eneste dag den siste tiden og føler heller ingen skam.. jeg har jo lovet både meg selv og leserne mine at jeg aldri mer skulle falle for fristelsen, men jeg var ikke sterk nok for og ta denne kampen.
Jeg har fått beskjed om og velge kampene mine så både Red bull og røyk får jeg nesten bare bekjempe en annen gang 😂

Som alltid når jeg ikke klarer og gjøre det jeg bestemmer meg for så lager jeg meg unnskyldninger! Denne gangen ble det ryddingen, den går så mer effektivt med Red bull i kroppen 😁

Håper jeg ikke skremte noen med overskriften, jeg mener at bildet taler for seg ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg