Jeg har forandret hjemmet mitt i dag <3 bildedryss av forvandlingen

Reklame | Ellos.no

Hjemmet mitt har stått opp ned de siste ukene, da vi har byttet ut alle vinduene og hatt container utenfor så vi har fått kastet alt som skulle kastes her, og alle møblene og alle tingene våres har stått på feil plass og vi har utnyttet all plass vi har hatt til rådighet for å få jobbet friere. Dere kan tro det har vært kaos her! Vi har lite plass i utgangspunktet og vi trenger absolutt alt areal vi har, så nervene mine har vært tynnslitte oppi det hele. Jeg har lært meg å sette pris på orden og system, det var faktisk min kjære som innførte i livet mitt, så det har vært travelt å hatt fullstendig kaos rundt seg her hjemme.

Jeg skrev tidligere i dag at jeg ikke hadde en eneste plan for dagen og skulle lade batteriene, og det har jeg gjort med å fikse og ordne to rom! Jeg har skrudd sammen hylle, sortert klær, lagt på sengen med helt nytt sengetrekk og laken, ommøblert møbler og jeg med min rygg har måttet ty til mannen i huset for de tyngste løftene, jeg har også fått vasket for 10 ende gang, men det blir litt skittent når man bytter vinduene. Så nå er det gullende rent og pent på iallefall 2 av rommene i leiligheten <3 

Planer som jeg har gått og samlet opp i hodet blir satt ut i liv, og listen kan skrenses ned med mye allerede. Jeg har en tendens til å lage meg eviglange lister, og om jeg ikke klarer å prestere har jeg en tendens til å bli skuffet over meg selv. Det er ingen som klarer å gjennomføre disse listene mine, uannsett hvor flink man er, og jeg må lære meg å kose meg med hver enkelt ting jeg har på listen isteden for å stresse meg opp over småting! I dag har jeg iallefall kosa meg her i hula mi og har fått det så skikkelig rundt meg at jeg håper det kan forbli ryddig fremover, nå er det ikke lenger noen grunn til å kaste klær på gulvene lenger når vi har så mange skap med masse plass! Jeg er veldig fornøgd med meg selv kjenner jeg!

Hva syns dere?

 

Her er klær fra Ellos som jeg anbefaler videre til leserene mine <3 masse billig og pent tøy!

Ellos//Saint Tropez//WearColour//8848 Altitude

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg