Jeg har fått livet i gave!

I dag har jeg tatt vaksine og har nesten ventet på og bli syk da alle jeg har snakket med har fortalt at man blir det etter andre dose, men til nå har jeg ikke merket noe som helst 🙂 Jeg og pappa har vært og kjøpt blomster til hagen og jeg planlegger ett lite prosjekt ute! man kan ikke sitte inne i denne varmen og denne sommeren skal jeg få alt utav den! jeg skal virkelig ta inn sommeren som aldri før.

Plutselig har jeg startet og bry meg om ting som aldri har interessert meg før, som at hagen ser bra ut og at huset er i orden! det er så langt ifra hvordan jeg var før og til tider får jeg behov og ønsker  som kommer kastende på meg. 

Omgivelsene mine har blitt viktig for trivselen min så isteden for og bruke penger på ting jeg aldri ser igjen så bruker jeg dem nå på ting til hjemmet og uteområdet. Det er langt mer fornuftig en å kjøpe øl 😉

Interessene mine har forandret seg totalt og jeg har sklidd inni ett liv som passer meg utmerket, jeg kunne faktisk ikke hatt det bedre selvom jeg ikke er helt i form for tiden. Jeg håper noen i startfasen leser denne bloggen og ser hvor mye livet faktisk kan gi uten rusen, jeg håper denne bloggen kan gi noen ett slags håp.

Det gir meg en motivasjon og dele dagene mine med dere og jeg ser selv utviklingen live på en blogg. Jeg håper dere får noe utav dette! Nå venter jeg spent på at min kjære skal komme hjem og at vi skal komme oss avgårde til selvhjelpsgruppa våres! <3

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jag är en av dom i startfasen. Dag 21 utan så mycket som en droppe alkohol.
      Jag skulle ljuga om jag sade att det var skönt. Eller fint. Eller trevligt.
      det är Bra…att vara nykter. Det vet jag. Men just nu så suger det. Det är hemskt.
      På riktigt. Och den där stackars pojkvännen (gubben) jag har… Att han inte har skjutit mig och gömt liket det är en gåta!
      Jag hade aldrig stått ut med mig.
      Jag är på riktigt ett monster. Usch!!
      Vissta stunder på dagen är bra. Som på morgonen. När man vaknar, dricker kaffe och inte är bakfull. Inte har ångest för allt man inte kommer ihåg sedan dagen innan.
      Men i övrigt är det mest att överleva minut för minut.

      Nu är det 8 dagar kvar och sedan tar dom av fotbojan. Den dagen kommer jag dricka. Det vet jag. Jag har inte kommit dit att jag bara klarar av att sluta.
      MEN – Jag skall fan mig inte tillbaka till att dricka 7 dagar i veckan dygnet runt! Aldrig mer!

      Och ja, din blogg ger hopp. Och kraft. Och jag känner mig mer motiverad när jag ser dina framsteg. Att läsa att det faktiskt det är möjligt. Att leva utan den där helvetes alkoholen.

      Så tack igen för att du delar med dig! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg