Jeg har en flau drøm som har lagt i bakhodet mitt

Annonseinnlegg

Jeg vet ikke, men helt siden jeg var i 20-årene har jeg gått med en liten drøm i magen og bakhodet. Jeg har egentlig vært flau over denne drømmen. Jeg har tenkt at bare store navn gjør dette, og at jeg ikke har hatt noe å komme med. Jeg har tenkt at kansje folk hadde trodd jeg var noe bedre enn dem, eller å bli dømt som høy på pæra og ekspert på rusproblem. Jeg har vært redd for å ikke klare å slutte å ruse meg. Fullføre denne drømmen og bare drite meg ut, men nå er ting litt anderledes , jeg tenker litt på en annen måte. Og jeg vet med sikkerhet at jeg nå klarer meg. Jeg kommer ikke til å drite meg ut, og jeg vil klare de målene jeg har satt meg. Kansje tiden er inne?
Kansje jeg kunne brukt bloggen som en start.. ..
jeg snakker om å skrive en bok. .

Jeg vet ikke hva den skal handle om, livet mitt .. hva ellers. Rusproblem og fortid som en må gå videre fra. Om å reise seg, se lyset, og forandre seg. Ikke bare utvendig men inni. Jeg er veldig psykologisk intressert og jeg elsker å grave i hvorfor jeg reagerer som jeg gjør, jeg liker å forutse mine egne reaksjoner, og jeg elsker å lære om hvordan jeg kan forandre mitt tankemønster og reaksjonsmønster. For da lærer jeg å kontrollere mine avhengigheter.
Jeg må si jeg har 2 byrder jeg ikke klarer legge ifra meg, dem er ikke akutt dødelige, men ikke bra. Det er røyk og kaffe. Det er så koselig for meg, og det er to byrder jeg akter å godta å ha. Dem skader ingen andre så lenge jeg ikke blåser røyken i dem, eller mister kaffekoppen i fanget på noen.

Fikk bare en tanke i kveld, om at kansje tiden er inne for en bok av meg.. kansje den kan hjelpe noen der ute, gi håp til en forandret og bedre hverdag. Kansje mine venner som fortsatt sliter kan se håp, fordi når jeg klarer dette, så klarer alle det! Jeg er den samme Monica, bare rusfri og frisk. Jeg ditcher dere aldri, og vil aldri se ned på dere. Dere vet hvem dere er. Kontakt meg rusfri, så er jeg åpen for alt.
Love u all!

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉

2 kommentarer
      1. jeg sier som sakt kjør på , kansksje du får det til en gang 😃 om du klarer det så skal jeg si at jeg gleder meg spent til å lese boken 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg