Jeg har blitt valgt inn i styret i Rusettervernet i Sogn og fjordane!

Reklame | Ellos.no

Dette her er helt vanvittig! Det er surrealistisk og jeg klarer ikke å ta innover meg denne æren. Dagen i går var fylt med så mange positive inntrykk, og en av disse tingene var at jeg ble valgt inn som vara i styret! Jeg valgte å ikke dele det i går, og måtte planlegge det litt, jeg må nesten tro det selv før jeg skriver om det.

Jeg er nå en del av noe som er så mye større enn meg selv, jeg har en betydning og jeg er viktig. Det er ikke lenger bare jeg som har disse tankene rundt livet som rusfri lenger, og jeg føler jeg er en del av ett fellesskap som er bygd på så viktige verdier. Dette her er en STOR ære for meg, lille meg fra Måløy, som aldri i sin villeste fantasi kunne drømme om å ha noen som helst rolle i samfunnet våres, og nå har blitt vara for ett ettervern som jeg virkelig brenner for. Det kjennes ut som jeg får lov å jobbe videre med hjertesaken min, og ingenting føles som jobb. Jeg unner faktisk alle og enhver og få lov å drive med det man virkelig elsker, for det er jeg så heldig å få lov til.

Jeg aner ikke hva dette betyr for fremtiden, men akkurat nå svever jeg på en rosa sky av den tilliten jeg har fått! Tenk at noen stoler på en som har vært narkoman og alkoholiker i hele 18år! Ingen har stolt på meg noengang før, og nå får jeg så mye tillit at jeg blir redd for å svikte. Jeg gleder meg til fortsettelsen på dette her, dette blir SPENNENDE! Alt som er å læres om emnet ønsker jeg å suge inn og spre videre til dem som ønsker å høre, det er med ærefrykt jeg tar på meg oppdraget og jeg blir skikkelig rørt over at folk faktisk tror på meg. Jeg føler meg sett, hørt og respektert, for første gang i mitt liv. Og det føles helt riktig å være en del av dette, det er dette jeg ønsker og det jeg jobber for hver eneste dag. Det virker som det bare går oppover for meg herfra og det blir helt vanvittig spennende fremover <3 tusen tusen tusen takk for tilliten! <3

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine <3 masse billig og pent tøy! Adidas 😉 


adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Sport Performance

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg