Jeg har blitt ett offentlig menneske og skal i BT IGJEN…

I dag har vi virkelig gjort en innsats både med bil og hus og smått om sen ser det ut til at vi omsider har komt i mål! det føles godt og ha fått vasket og ryddet samtlige rom i leiligheten og at bilen står utenfor og skinner av renhet, jeg er smertelig klar over hvilken kontrollfreak jeg selv er og jeg blir ikke fornøgd før alt er gjort rundt meg

 

Alt står til lufting i vinduet, alt lukter av død fisk.

 

På tross av at jeg har jobbet siden kl9 i dag tidlig finner jeg aldri denne tilfredse følelsen av og ha fullført det man skulle ha gjort, jeg blir liksom aldri helt fornøgd med meg selv og tenker heller på alle  disse andre tingene som burde blitt gjort, isteden for og kose meg med min egen prestasjon, det er ikke rart at jeg blir utbrent med jevne mellomrom.

Dette er været vi kom hjem til, så vi har ingenting og klage over.

 

 

Lukten av død fisk er nesten borte, huset er på stell og vi har parkert oss selv i sofaen i kjent stil, det er slitsomt og komme tilbake ifra ferie. 

 

Her er hjørnet vi har skura igjen og igjen og igjen. Det er trist uten fiskene og akvariet.

 

Jeg har også i dag skrevet en lang artikkel til BT som kommer med i både papirutgaven og på nettet iløpet av uken, det føles godt og ha fått gjort noe for dette viktige arbeidet også i dag, jeg har mange planer fremover og mange ting jeg skal være med på så jeg gleder meg til og intensivere profilen min og det jeg står for i offentligheten! all fokus på dette viktige arbeidet er viktig og noe jeg brenner for.

Aldri hadde jeg trodd at jeg ville bli en offentlig person som uttaler meg i en av Norges største aviser. Ett nytt og spennende liv venter der ute.

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg