Jeg har blitt en grinebiter og en slik person som irriterte meg før

Reklame | Ellos

I natt opplevde jeg å befinne meg i en situasjon som forundret meg litt, for jeg liker å se på meg selv som forståelsesheten selv og lite dømmende mot andre mennesker, for det er jo slik jeg er til vanlig, men i natt fikk jeg kjenne på hvordan vi mennesker ofte glemmer hvor vi har vært og er kjappere ute å fordømme andre enn å dømme oss selv!

Det var nemlig fest en plass rundt her, og det virket som dem hadde det veldig morro, VELDIG morro 🙂 jeg hørte sang og musikk og høyrøstede mennesker og tok meg selv i å tenke «hvem i all verden fester på en Tirsdag??????» «kan dem ikke dempe seg litt» osv, og nå ler jeg av det hele, for jeg hadde før gjerne vært den værste og hvor enn jeg var når jeg var full så ble jeg iallefall hørt! Jeg var meeeget høyrøstet, for det har jeg fra min far og jeg brydde meg ikke særlig om hvilken dag det var i uka, og festet gjerne like mye på en Tirsdag som på en Fredag! Det forundret meg litt at jeg plutselig var i denne posisjonen, liggende i min egen seng edru og irritere meg over andre som festet og hadde det veldig morro.. haha… det hele var en komisk opplevelse. Jeg fikk nå sove til slutt 🙂

Ellos//Saint Tropez//Ellos//Ellos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg