Jeg håper dette er starten på noe godt <3

Reklame | Ellos.no

Dagen i dag har vært anderledes enn alle de andre dagene, og jeg kjenner at jeg er på vei en plass nå, jeg har friskere mot og jeg er lettere i hodet. I dag presset jeg meg selv til å rydde leiligheten mens min kjære var på jobb, jeg har jo skrevet her lenge på bloggen om tiltaksløsheten jeg har følt har tatt overhånd på meg, og jeg har stanget hodet i veggen av frustrasjon over meg selv. Jeg har ikke funnet noen motivasjon til noe og har egentlig hatt en negativ tankegang lenge nå. Jeg har gått på steoridekur over lengre tid, og dette er bare nedoverbakken man får ved å kutte denne type behandling, og jeg er klar over dette. Så i dag tok jeg grep om meg selv og tvang meg selv til å faktisk gjøre noe her i heimen våres <3 etterpå følte jeg meg mye bedre, selvom det ikke var de store tingene å rydde her, men for meg betydde det mye for min egen del! Det er første dagen på lenge jeg faktisk har klart å gjøre noe som helst konstruktivt så jeg gir meg selv en klapp på skulderen! Når min kjære og mamma kom hjem tok vi en tur til vakre Eid <3 og jeg har begynt å innse fakta! Jeg har gått masse opp i vekt, og har lenge nektet å kjøpe meg klær og tilpasset meg denne kroppen jeg ikke kjenner igjen. Jeg har følt at om jeg begynner å kjøpe klær som passer, så godtar jeg på en måte vekten som er altfor høy, men jeg kan ikke kveles i klærne jeg har lenger, og jeg orker ikke masse merker på kroppen fordi jeg går i for små klær! Så i dag kjøpte jeg meg to nye bukser som faktisk passer! HÆRLIG å endelig kunne puste i klærne jeg går i! Hehe..

Dagen har vært spesiell for meg, fordi etter å ha klart å komme igang med det jeg har utsatt så lenge, så føler jeg meg også bedre og tenker litt lettere på fremtiden. Jeg har faktisk hatt en kjempefin dag <3 jeg krysser fingrene for at det går i disse baner fremover og at jeg bare kan suse igjennom denne hverdagen og føle meg godt! Det ser bra ut så langt 🙂 jeg har faktisk såå masse å leve for og det føles så godt!

Fant en kjempekul sportsbh på ellos! Jeg er hektet på dette merket <3

Puma sportsbh!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg