Jeg hadde ingenting, nå har jeg alt

God kveld kjære lesere! 

I kveld har vi hatt etterverngruppe og kjørt ut en hel kasse med bakevarer! jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har gjort noe tidligere på dagen av betydning eller mening så jeg behøvde og få unnagjort noe i kveld. Jeg liker og føle meg nyttig når jeg legger meg om kvelden. 

Jeg kjenner rett og slett at både helgen og gårsdagen ikke minst har tatt all energien min, jeg føler rett og slett at jeg har vært på en skikkelig fest og kjenner også at det vil ta en tid og hente seg inn igjen. Det tyder på at vi virkelig har hatt det moro og tatt oss skikkelig ut.

Hele denne uka er tettpakket, jeg har med andre ord ikke egentlig tid til og ikke gjøre noe en hel dag så jeg satser på at dagen i morgen blir litt mer produktiv! jeg kjenner meg mer motivert enn noensinne og det kribler i kroppen etter og sette igang neste prosjekt. 

Det føles godt å være så privilegert og ha mye på kalenderen og ikke MINST og vite at man er i stand til og planlegge en uke fremover, akkurat det ser jeg på som ren luksus med tanke på livet jeg har bak meg. Det er mange ting i hverdagen andre tar for gitt men som er riktig store for meg, jeg legger merke til disse småtingene jeg nå faktisk kan gjøre! 

Jeg sa på møtet i dag at jeg føler at jeg har funnet min plass i livet, jeg kjenner at jeg ikke er like redd lenger for at alt bare skal gå til helvetet igjen, jeg kjenner en fred inni meg og engster meg ikke lenger over morgendagen og fremtiden. Det må være ett helt perfekt sted og være!

Med dette ønsker jeg dere en fredfylt natt med gode drømmer, jeg fatter ikke at jeg er så heldig som har dere!  hver eneste kommentar betyr hele verden for meg og jeg tar til meg absolutt all energi dere gir! dere skal vite at uten dere er det faktisk ingen meg, og ingen andre gjør meg sterkere enn akkurat dere som leser dette. 

Jeg hadde ingenting, nå har jeg alt. 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg