Jeg gleder meg så stort til og bli kona hans!

Åååååååh! så herlig det er når man har vært aleine hele dagen og se ansiktet til min kjære 😍

Jeg trives aleine, det er ikke det men aller best er det når vi er sammen her i hula. ❤️Jeg måtte faktisk bli voksen før jeg lærte meg kunsten og trives i eget selskap og jeg er ikke typen til og kjede meg heller. Det er ettermiddag og min kjære er endelig hjemme!🌹

 

Dagen har vært av den aktive sorten, jeg har pantet flasker for 700kr, leita febrilsk etter frisør til bryllupsdagen våres og har ryddet i klærne våres, vi er to mennesker, bare to mennesker men har så mye klær at det er en skam! stormannsgalskap på sitt beste!😳

Nå har det endelig ordnet seg med frisør til oss begge to og jeg kan senke skuldrene igjen, til neste sak på lista.😁

Jeg kjenner at jeg gleder meg mer og mer etter hvert som tingene faller på plass og jeg har akkurat mottatt melding om at bordkortene våres er ferdig laga, helt gratis får vi dem av en som leser bloggen her.❤️ Jeg gleder meg til å få dem i posten og blir faktisk satt helt ut over hvor snille folk er, om jeg sier jeg trenger noe så går det ikke lange stunden før ting har ordnet seg og i dag ordnet det seg med frisør iløpet av ett par timer etter at jeg postet ett innlegg på Facebook.😁

Som jeg skrev tidligere i dag så skal min datter være min forlover, så dagen blir perfekt uansett hvordan alle disse andre tingene blir, det er menneskene som er der på selve dagen som gjør den, ikke alle disse dyre ekstratingene og forventningene. Jeg fikk faktisk helt panikk når jeg gikk inn og sjekket opp priser, alt stiger bare man nevner bryllup.

Nå skal jeg nyte ettermiddagen sammen med verdens beste menneske, kjærligheten.❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg