Jeg forandrer hele gangen i dag med bråten rygg <3

Reklame | Ellos

Annonselinket

Nå er jeg så lei av å ikke gjøre noe som helst nyttig om dagene, og ligge her og syte og klage over hvor kjedelig alt er, så nå hopper jeg i det (ikke fysisk, det er jeg ikke istand til)! Jeg har lenge planlagt trappen som forandret hele livet mitt i Desember og hva jeg skulle gjøre med denne for å få bort dette intense hatet jeg føler hver gang jeg ser denne trappen fra helvetet. Og nå er jeg kjempelei av å bare planlegge ting i mitt eget hode, og må bare sette igang en plass for å få det bedre med meg selv. Så i dag setter jeg igang prosjekt trapp helt selv! Jeg har satt igang min kjære med middagslaging også pusser jeg opp! Her i huset er vi ikke opptatt av roller, så dette er helt i min smak <3

Jeg gleder meg virkelig til å se resultatene! For jeg har ikke hatt nubbetjangse til å begynne på slike prosjekt med denne ryggen min, og jeg merker det godt bare etter å ha vasket trappen at jeg ikke lenger er like sterk som jeg var før! Men jeg skal få dette gjort, helt selv og uten hjelp, og jeg gir meg ikke heller 🙂 jeg har masse å bevise meg selv, også fysisk nå når ryggen bare begrenser meg i alt jeg ønsker å gjøre, og dette gjør meg bare deppa, så visst jeg bare skal gå rundt her og fokusere på alt jeg ikke lenger kan gjøre, så kan jeg likegodt gi opp alt. Dette blir ett prosjekt for å vise meg selv at jeg klarer å gjøre ting jeg satt pris på før, bare med litt ekstra tid og større indre styrke enn før 🙂 dette blir bra! Gleder meg til å dele mer med dere om hvordan i all verden dette skal gå. Dette blir en kamp mellom meg og den hersens trappen jeg brakk ryggen i, og denne gangen skal jeg vinne denne kampen! 😉

Min kjære inponerer stadig med sine ferdigheter, og har tilogmed tent lys på bordet våres. Bare synd katten gikk rett i malingen og sprang rundt i gangen, så nå er det små poter overalt der ute .. litt action må man ha på en Torsdag!

adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//Reebok Classic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg