Jeg fikk føle på og være mor i dag – 13år etter at jeg mistet barna mine

Dette høres sikkert veldig merkelig ut om man står på utsiden og ikke kjenner situasjonen våres. Jeg ble fratatt barna mine i oktober 2008 og har bare hatt rett på samvær med barna mine.

Jeg har aldri blitt inkludert men det forstår jeg veldig godt med tanke på min egen situasjon, og har aldri blitt kontaktet når det har vært noe galt med barna mine.

I dag ble jeg for første gang inkludert da jeg fikk en melding om at min datter har skadet foten sin. Jeg fikk muligheten til og respondere med og sende penger til blomster og godterier til pasienten og fikk en mulighet til og være mamma på avstand og vise at jeg bryr meg. ❤️

Jeg har dem med meg hvor enn jeg går.

 

Det er en kjent sak for oss som slutter med rusen at tårene sitter løst og også i dag gråt jeg fordi jeg ble så rørt! For første gang på alle disse årene fikk jeg muligheten til og gjøre noe for barnet mitt, dog bare ved og sende penger til gaver men en mulighet til og vise at jeg er her og bryr meg.

 

Dette «normale» livet har gitt meg så mange muligheter jeg aldri har hatt før, slike øyeblikk der man kan sette seg ned og bli rørt til tårer bare fordi man føler at man ser barnet sitt. 

Jeg er så glad for disse 628 dagene som rusfri, endelig kommer resultatene av alt arbeidet jeg har lagt ned i å endre meg selv til og bli ett bedre menneske. Endelig føler jeg meg verdig og være en del av livene deres. Dere aner ikke hvor glad jeg er i mammahjertet i dag.

 

En dag av gangen kommer alt til og ordne seg, det er jeg helt sikker på ❤️

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

17 kommentarer
    1. Så godt for deg, så klart ikke godt at din datter skadet foten, men for deg å kunne vise at du glad i barna dine. God bedrings klem til din datter.

    2. Har vert i din situvasjon , jeg har en datter på 13 som jeg mistet når hun var 5 år, jeg ruste meg så mye, jeg ble rusfri i 2013 … 9 år siden snart 🥰 men har hatt samvær hjemme med henne og sønnen min veldig mye… de bor med fedrene sine… så jeg har heldigvis fått være en del av livet dies… men jeg skjønne deg godt, ble ikke inkludert i datteren min når det gjaldt forskjellige ting.. hadde ikke noe å si… så er trist, men hun er ofte med meg så er glad for det .. stå på videre ❤️

    3. Så godt da Monica. Slike vitaminsprøyter er gode.. beldig gode både for sinn og skinn.. som det sies.
      Tenk deg så fort ting snur, fra at ” Alt ” bare var tungt og tomt. Dette trengte du.. AKKURAT nå. Ha en fin dag videre 😊

    4. syntes det er helt sykt at du har vært rusfri i to år og barna dine har fortsatt ikke fått sjansen til å bli ordentlig kjent med deg. Hvem er det som bestemmer dette? Får inntrykk av at du er en kjærlig person som ønsker kontakt med barna dine og at de også ønsker kontakt med deg. Det må da kunne tilrettelegges for at dere kan møtes? Kjempebra jobba forresten, det står det respekt av.

      1. Jeg er på samvær annenhver mnd med dem, og snakker med dem i telefon en gang i mnd. Barna mine har snap og skriver daglig. Men jeg er helt enig i at vi burde få mer tid sammen til og bli bedre kjent med hverandre, og drømmen er og få lov og ha dem her på besøk uten andre tilstede. <3 tusen takk for støtten Anita <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg