Jeg får aldri lappen jeg!

Reklame | Ellos

Siden rett før corona har jeg holdt på med å ta sertifikatet og nå begynner det virkelig å hardne litt til for meg, jeg er rastløs og begynner å gi opp! Jeg sjekker trafikkstasjonen hele tiden, for å få ta teorien siden man nå må bestille time, men det er opptatt de neste 14 dagene, som alltid når jeg sjekker sidene deres. Ikke får jeg kjørt med lærer heller, og har ikke kjørt siden jeg var på glattkjøring for mange uker siden. Jeg føler jeg står i stampe, men forstår veldig godt at tingene går saktere fremover enn ellers. Det er typisk min flax å starte på lappen rett før denne pandemien, det måtte jo bare skje akkurat når jeg ønsket å begynne på dette, jeg er jo bare 32år så har jo hatt hele livet på det 🙂 hehe.. min 18-års gave var en pen sum til sertifikatet med min mor, så overraskelsen var stor da jeg bestemte meg i en alder av 32år 😉 hadde vel ikke regnet med den utgiften så mange år senere.. hehe..

Jeg har smurt meg med tolmodighet nå i mange måneder, og er så klar! Jeg startet på 134 000 km og har nå 152 000 km på bilen min, så det viser at jeg har øvd nok nå til å kjøre opp og i det minste ta teoriprøven. Det føles som jeg aldri får lappen, men jeg vet den kommer i nærmeste fremtid 🙂

I dag er min kjære i jobb igjen, og jeg aleine hjemme! Jeg kom meg ikke opp tidlig i dag heller, og sov lenge som alltid. Slik blir det når jeg ikke har noen jobb å stå opp til 🙂 men håper det løser seg også for meg fremover i tilpasset arbeid som også jeg klarer.

Jeg ønsker å finne meg noe mer å strekke meg etter når lappen er i box men har ikke funnet ut hva ennå. Jeg må finne noe som driver meg. Å være stadig i utvikling er viktig for meg og jeg elsker å lære nye ting. Jeg satser på at mulighetene åpner seg for meg fremover og at jeg finner noe jeg virkelig brenner for! Det har jo ikke vært noe problem til nå 😉

Ha en fantastisk Mandag dere <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg