Jeg er SÅÅ ruset! En salig innrømmelse til dere

Dem sier at dem som ikke har hell i spill har hell i kjærligheten og akkurat i dag gjelder denne strofen godt! vi har vært på vår første bingo etter ferien og atter igjen har denne søndagsstemningen satt seg i hele kroppen, FY FLATE så spennende det er ! 🤩

Jeg tror innerst inne at jeg er en gammel dame i en ung kropp, for alle tingene som har kommet frem etter at jeg sluttet og ruse meg tyder på dette. Jeg liker og legge meg tidlig med en bok på en lørdagskveld og bruker søndagskveldene mine på bingoen og elsker det! gammel sjel får jeg bare være for det er lite som får meg mer engasjert enn en god runde bingo.❤️

Egentlig er jeg en ekstremt dårlig taper, men når det kommer til bingoen så er det pur spilleglede og om jeg ikke vinner så gjør det slettes ingenting, man går ikke på bingo om målet er og bli rik og pengene kan dem bare ha for min del så lenge jeg får smake på denne spenningen og gleden som bruser i blodet. Jeg er hektet, alvorlig hektet på BINGO av alle ting her i verden.

Hvem skulle trodd at jeg skulle kjenne meg rusa av noe så bisart? at det kribler i hele kroppen og jeg føler meg ovenpå og ikke en gang vant noe som helst, nei på slike kvelder er virkelig livet verdt og kjempe og leve for! jeg vet faktisk ikke om jeg klarer og sove i kveld.

Jeg ønsker dere en riktig god søndagskveld og en god natt når den tid kommer ❤️ jeg gleder meg også i kveld til og lese boka mi og gli inni drømmeland uten bisarre drømmer 😁

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg