Jeg er så drittlei av jula nå at jeg holder på å spy

Beklager til alle dere der ute som ånder og lever for denne  jula og ønsker at den varer evig men akkurat nå har jeg fått en real overdose på julemat, julemusikk, julestemning og julefilmer på tven, jeg orker ikke ett sekund lenger med glade jul vimsende oppi mitt eget hode og jeg spyr om jeg kjenner lukten av mer julemat nå, jeg sprekker! jeg har for alvor tatt jula tilbake i år og har faktisk begynt å like denne høytiden, men jeg kan ikke love at jeg vil være en av disse som gleder seg hele året til denne tiden, jeg har gjort ett godt forsøk og jeg har blitt glad i disse tingene julen står for og hva den betyr. Men nå kjenner jeg at det er nok og jeg makter ikke flere dager på sofaen strak ut på juleferie, det kribler i hele kroppen og jeg klarer ikke å slappe av ett eneste sekund lenger, nå ønsker jeg hverdagen tilbake! 

Jeg gleder meg til å pakke bort all julepynten, pakke det i kasser og se frem til ett helt nytt år der fremme, mitt andre år som rusfri starter vi snart på og jeg vet dette kommer til å by på mange nye spennende ting for meg. Det kribler i hele kroppen og jeg er ikke skapt til å ligge på en soffa og se tv dagen lang, jeg liker og utfordre meg selv og ta grep på oppgaver som ser umulige ut, jeg liker å utvikle meg selv og lære nye ting, så denne stillstanden jula bringer med seg der man bare skal holde seg for seg selv og hente seg innigjen passer ikke helt meg. Jeg har mange ganger fått beskjed om at jeg må lære meg og kjede meg, jeg tenker at jeg har blitt flink og tolmodig nok, men nå er det faktisk nok 🙂 Når jeg begynner og sortere tingene i kjøkkenskapet er det ett tydelig tegn på at jeg trenger noe og holde på med, jeg blir som ett dyr i bur og jeg trodde faktisk ikke det var mulig og kjede seg så intenst uten å søke etter rusen, men det har jeg bevist meg selv i dag. 

Jeg gleder meg til å si velkommen til 2021! fordi jeg vet at året vil bringe med seg masse positiviteter og at det bare kan bli bedre og bedre. Jeg har så mange jeg tror på og som jeg virkelig vet kan om dem vil, det gir meg noe å legge tiden ned i saker jeg vet kommer til å ende bra. Jeg har store håp for det nye året og jeg vet at jeg vil få muligheten til å hjelpe mange med historien min. Dette her er bare begynnelsen på noe stort, jeg bare kjenner det på meg!

 

Her er gruppa til bloggen på facebook!  Om dere liker denne bloggen og det den står for så meld dere inni denne gruppa og gjør det lettere å følge med når jeg poster nye innlegg og overaskelser til dere!  https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg