Jeg er på jobb og koser meg med tanta mi <3

Annonseinnlegg

Nei jeg er ikke tilbake på Kiwi ennå folkens! Jeg er frivillig medarbeider for min kjære tante som lærekjører med meg dagen lang og lærer meg så mye nyttig. Temperaturen KAN gå hett for seg når hun tror jeg ikke kan ting og munnen min sier noe helt annet enn det jeg tenker. Men vi har en forståelse for hverandre, og fungerer veldig fint sammen.
Jeg får gjort masse med henne i bilen av mine oppdrag, og lærer på samme tid!
Nå er vi på Måløy Vidaregåande <3 og gjør papirarbeidet til tanta mi før vi drar til vakre Nordfjordeid <3 jeg hjelper henne og hun hjelper meg masse tilbake!
Kjempekjekt når jeg selv ikke kan arbeide på min jobb ennå 🙂
Vi reiser innover når vi er klare, og det gleder jeg meg masse til! Har vært rundt og tømt bilen litt for frukt og ting som ikke holder seg, men har mer igjen 🙂
Livet smiler for meg, og jeg er så fylt av glede! <3

C4 fra gymgrossisten! Anbefales 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg