Jeg er på bloggtopplisten! MR undersøkelsen er klar og jeg blir rødtopp!

Annonselinket 

Her er det ikke bare kaos i min kropp som forandrer seg for hver eneste dag, men nå er det kaos i stua også, det har rett og slett sklidd ut for oss og vi har tatt denne dvalen bokstavelig. Pastasalaten jeg har planlagt i flere uker nå er fortsatt ikke laget, men så lenge man har en plan har man kommet langt på vei sier dem. Jeg har ikke drivet i kroppen til noe som helst annet enn å eksistere å nyte det som er. Min kjære tok et valg i går, og jeg håper han står for dette valget senere i dag. Jeg hadde tenkt å få bort etterveksten min med svart hårfarge igjen, for jeg er forsiktig med fargingen av håret da jeg har ødelagt det hele livet så jeg holder meg til det jeg er vant med for å ikke skade det enda mer. Men i går ytret min kjære at det hadde vært kult å prøve rødt for å se hvordan det ble, og jeg er lettpåvirkelig! Jeg blir påvirket av alt og alle! Jeg er ett svakt menneske, men jeg synes synd på han om dette blir fiasko, for da kommer han til å få høre det resten av tiden! Jeg har ingenting å tape på å prøve meg litt frem, men jeg har ikke vært rødhåret siden barneskolen og folk snakker om dette ennå.

I dag får vi også vite mer ang vinduene i huset her, hvilke vi skal bytte og hva prisen for dette blir, så vi er på vei! Endelig går det fremover og vi kan begynne å se resultater etter timesvis med planlegging og tilrettelegging. Alt har stått på vent, men det er lenge siden dette her ble planlagt og organisert, så det er deilig å tenke på at nå skjer det noe i denne saken også! Lånet er klart så jeg trenger bare summene fagfolkene skal ha 🙂 jeg må lage meg ett skikkelig budsjett så jeg vet hva økonomien sier, så setter vi igang! Jeg har så lyst å få gjort noe, bli mer aktiv og se fremgangen i dette huset våres. Jeg håper bare helsen varer og tåler dette her. I går fant jeg ut at det ikke er protesen og platene i ryggen feilen ligger, for dem finner ingenting på MR! Da står bare muskler eller nerver for tur på listen over ting som kan forklare disse merkelige smertene som har vært i hoften min siden dagen etter operasjonen. Nå har jeg ikke legetime før den 20.April og det er merkelig for en som har vært hos legen hver eneste uke nå så lenge. Det er mer fredelig slik og man blir ikke så opptatt av prøveresultater og meldinger som før. Man går ikke hele tiden på nåler og man slapper mer av sånn i hverdagen.

Jeg skal prøve å få noe utav denne dagen her, og det starter med styrting av kaffe, og jeg savner virkelig Red Bull, det er faktisk på grensen til å kunne kalles abstinens når jeg sitter og higer etter denne drikken som jeg har blitt avhengig av så fort! Men nå må jeg bare holde meg i sjakk med vanlig kaffe, og jeg har sluttet med værre ting enn dette, så jeg tenker jeg tar denne også. Legen forstår ingenting av at jeg får føling hver dag nå, da jeg aldri har hatt noen tegn til diabetes, så det blir spennende å se når nedtrappingen er ferdig.

Det ble soving på soffaen i natt også! Jeg våknet i ørska og svett som faen. Jeg prøver å kutte ut litt soving på dagtid, da dette bare er en dårlig vane som blir vanskelig å kutte senere om jeg blir vant med dette, så jeg prøver å holde meg våken utover dagen. Jeg føler hele dagen blir ødelagt om man faller for fristelsen å dovne bort igjen, og når verden starter oppigjen vil jeg ikke få tid til denne bedagelige livsstilen jeg har lagt meg til.

Helt siden jeg startet denne bloggen her inne, har jeg vært på listen over toppbloggere, og det er sååå morro for lille meg! Jeg var 1 2 og 3 plass hele veien på den andre portalen, og jeg har mistet så mange lesere da jeg ikke får bruke facebook til å dele bloggen, så 87% av leserene mine er borte, men jeg håper jeg får kommet igang også der! Jeg har blitt så glad i leserne mine og har et høyt ønske om å nå ut til flest mulig med historien min, så nedgangen er merkbar. Det er helt vanvittig at jeg er på denne listen på tross av at jeg har mistet en vesentlig prosent av leserene mine, så jeg lurer på hva som skjer når også facebookdelingen er på plass i morgen, og jeg atter en gang når ut til denne gruppen! Jeg gleder meg!

Nå skal jeg gjøre meg klar for dagen, jeg skal flytte dyna jeg ligger med og jeg skal begynne å bevege meg, jeg vil ut av denne dvalen som spiser meg opp mer og mer! Og jeg skal få gjort det jeg planlegger i dag. Jeg trenger bare ett stort spark i ræva, men vær forsiktig med ryggen min! C4 fra gymgrossisten! Vi anbefaler denne på det varmeste. Funker som bare det før treningen! Den finnes i mange forskjellige smaker. Enjoy! 349kr349kr gymgrossisten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg