Jeg er klar for og tilgi meg selv

Jeg er degradert til baksetet og tatt en underlig pause i kjøringen, jeg er vant til og sitte i førersetet men må også lære meg og miste kontrollen litt 😂

Hele gjengen i bilen er utslitte! I lange drag er vi fullstendig stille og sitter langt inni egne tanker, det pleier og bli slik etter disse reisene.

Det er alltid godt og komme hjem men denne gangen føler jeg at noe har endret seg med meg, jeg kommer hjem som ett rikere menneske ❤️

 

Etter at jeg startet prosessen med og lage dette foredraget, dette foredraget hele disse 3 ukene i forveien har handlet om har jeg funnet en tilgivelse i meg selv, ikke bare ovenfor andre men mest av alt for meg selv. Det har åpnet noen dører.

Ved og selv forstå min egen historie er jeg klar til og tilgi meg selv og det er dette jeg har vunnet denne helgen ❤️

 

 


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg